خبرگزاری کار ایران

بیشترین حجم تملک معارضان ملکی طرح بهسازی میدان امام حسین (ع) در منطقه هفت

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۸۵

میدان امام حسین (ع) در محدوده مناطق ۷، ۱۲ و ۱۳قرار دارد و همه این مناطق در راستای طرح بهسازی میدان امام حسین (ع) نسبت به تملک معارضان ملکی اقدام کرده‌اند.

ایلنا: بیشترین حجم تملک معارضان ملکی طرح بهسازی میدان امام حسین (ع) مربوط به شهرداری منطقه هفت بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هفت، رمضان میرعباسی شهردار منطقه هفت دراین باره گفت: میدان امام حسین (ع) در محدوده مناطق ۷، ۱۲ و ۱۳قرار دارد و همه این مناطق در راستای طرح بهسازی میدان امام حسین (ع) نسبت به تملک معارضان ملکی اقدام کرده‌اند که در این میان شهرداری منطقه هفت با تملک۷۹ معارض ملکی بیشترین حجم تملک معارضان ملکی را به خود اختصاص داده است.

میرعباسی با اعلام اینکه از یک ماه گذشته اکیپ‌های اجرایی معاونت امورشهری و فضای سبز و نواحی پنج گانه بخصوص نواحی یک و دو شهرداری منطقه هفت در میدان امام حسین (ع) مستقر شده‌اند افزود: بیش از یک ماه است که این نیرو‌ها به صورت شبانه روزی و در چند شیفت کاری در میدان امام حسین (ع) مستقر شده و اقدامات مختلفی شامل: نگهداری فضای سبزو کاشت اقلام گیاهی، رفع سد معبر، شست و شوی معابرو المان‌های شهری و خدمات ترافیکی انجام می‌دهند.

وی همچنین از اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه هفت خبرداد و تصریح کرد: با هماهنگی پلیس راهور در میدان امام حسین (ع) کنترل تردد خودروهای عبوری در زیر گذر و دور برگردان شرق و غرب میدان و همچنین شبکه معابر اطراف انجام شده است و پیگیری وصل مجدد برق پل عابر پیاده مکانیزه ایستگاه میدان امام حسین (ع) تا پایان هفته، هماهنگی در خصوص خط کشی عابر پیاده طرفین و زیر گذر میدان وآغاز عملیات نصب نرده‌های مسیر بی‌آر تی حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا ایستگاه شهید منتظری که تا کنون در طول ۲۰۰ متر انجام شده و تا دو هفته آینده به ۱۵۰۰م‌تر می‌رسد از اقدامات معاونت ترافیک شهرداری منطقه بوده است.

شهردار منطقه هفت افزود: مناره‌های مسجد امام حسین (ع) پس از سال‌ها به همت شهرداری تهران در دستور کار و ساخت قرار گرفت و تمامی مراحل طراحی معماری، طراحی سازه و ساخت اسکلت فلزی، انجام عملیات تقویت پی و مقاوم سازی آن طی مدت یک ماه و تا قبل از ایام عزاداری تاسوعای حسینی به پایان رسید.

میر عباسی اضافه کرد: مناره‌های مسجد امام حسین (ع) از شیوه معماری سنتی ایران الهام گرفته وکاشیکاری سنتی آن منقش به آیات الهی خواهد بود. ارتفاع این مناره‌ها از سطح زمین حدود ۳۰م‌تر می‌باشد و در طراحی آن به مقاوم بودن در مقابل زلزله اهتمام شده است.

مسجد امام حسین (ع) در ضلع شمال غربی میدان امام حسین (ع) واقع شده و از مراکز مهم مذهبی در شهر تهران و منطقه ۷ شهرداری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز