خبرگزاری کار ایران

به دلیل استقبال و مراجعه‌ قابل توجه شهروندان:

۲۵ آذر آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی خوش حسابان عوارض شهرداری

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۰

شهرداری تهران همچنین ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی برای شهروندانی که در سال جاری و در موعد مقرر اقدام به پرداخت عوارض شهری کنند در نظر گرفته که لازم است شهروندان از آن بهره‌مند شوند.

ایلنا:‌ معاون اداری و مالی شهرداری تهران ۲۵ آذر ماه را آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی عوارض‌های شهری اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، حسین محمد پورزرندی معاون اداری و مالی شهرداری تهران گفت مهلت پرداخت فیش‌های عوارض نوسازی و نیز مدیریت پسماند که تا پایان آبان ماه سال جاری اعلام شده بود به دلیل استقبال و مراجعات شهروندان و همچنین مساعدت به همشهریانی که تاکنون موفق به پرداخت عوارض خود نشده‌اند تا ۲۵ آذر ماه ماه سال جاری ادامه دارد.

وی تاکید کرد: شهروندان تهرانی در صورت پرداخت قبوض عوارض نوسازی و نیز مدیریت پسماند تا ۲۵ آذرماه می‌توانند از جوایز خوش حسابی پرداخت عوارض بهره‌مند شوند. وی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰۰ جایزه ارزشمند برای خوش حسابان پرداخت عوارض در نظر گرفته شده است، اظهارداشت: توزیع قبوض نوسازی، مشاغل و بهای خدمات مدیریت پسماند در شهر تهران انجام شده است و علاوه بر امکان پرداخت عوارض، مشاهده سوابق پرداخت‌های قبلی در سایت شهرداری تهران (www. tehran. ir) امکان پذیر است.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران اظهارداشت: شهرداری تهران همچنین ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی برای شهروندانی که در سال جاری و در موعد مقرر اقدام به پرداخت عوارض شهری کنند در نظر گرفته که لازم است شهروندان از آن بهره‌مند شوند.

پورزرندی با اشاره به رشد پرداخت عوارض شهری از سوی شهروندان گفت: مشارکت شهروندان در اداره امور شهر و پرداخت عوارض شهری با فرهنگ سازی و اعتماد سازی شهروندان در حال افزایش است و شهرداری تهران پی بینی می‌کند در سال جاری، وصولی عوارض بیشتری از سوی مردم نسبت به سال‌های قبل داشته باشد.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران همچنین به تخفیف ۲۲ درصدی در پرداخت عوارض مودیان شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: این تخفیف بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران اعمال می‌شود و مودیان شهرداری می‌توانند با پرداخت بدهی خود از این تخفیف بهره‌مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز