خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران خبر داد:

آماده‌سازی کلی ۸ بزرگراه به مناسبت اجلاس غیر متعهد‌ها

مسیرهای فرودگاه حضرت امام (ره) و فرودگاه مهرآباد تا محل اجلاس سران، معابر بزرگراهی و معابر شریانی درجه یک و درجه دو آماده‌سازی شده‌اند.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام اینکه پایتخت کشورمان میزبان یکی از بزرگ‌ترین محافل جهانی است، گفت: جمع بزرگی بالغ بر ۷ هزار نفر متشکل از روسا و سران کشور‌ها، دولت‌مردان، سیاست‌مداران، وزرای‌ امورخارجه، کار‌شناسان، خبرنگاران و تحلیل‌گران ۱۲۰ کشور عضو جنبش عدم تعهد، می‌ه‌مان تهران هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سید جعفر تشکری هاشمی افزود: امروز تهران و معابر آن از یک آمادگی قابل قبول برخورداراند و ماه‌ها تلاش گسترده و تکاپوی وسیع مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف به منظور نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آنچه در شأن مردم تهران است، خوشبختانه به ثمر نشسته است.

وی با اشاره به اینکه از دروازه‌های ورودی شهر مسئولیت بر عهده مدیریت شهری است، اظهار کرد: مسیرهای فرودگاه حضرت امام (ره) و فرودگاه مهرآباد تا محل اجلاس سران، معابر بزرگراهی و معابر شریانی درجه یک و درجه دو آماده‌سازی شده‌اند.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه روکش کامل آسفالت یا لکه‌گیری نقاط نیازمند ترمیم از سوی حوزه فنی و عمرانی شهرداری تهران انجام شده، تصریح کرد: بلافاصله بعد از این اقدامات در حوزه حمل و نقل و ترافیک نسبت به خط‌کشی بزرگراه‌ها و معابری که پیش‌بینی می‌کردیم در مسیر تردد میهمانان قرار داشته باشند، اقدام کردیم.

وی از بازبینی گاردریل‌های بزرگراهی خبر داد و اضافه کرد: نسبت به جمع‌آوری گاردیل‌های آسیب‌دیده و تصادفی و رنگ‌آمیزی آن‌ها و نصب گاردیل‌های جدید اقدام نموده و علاوه بر این تابلوهای هدایت مسیر را به منظور راهنمایی میهمانان کامل کرده‌ایم.

تشکری هاشمی نصب ضربه‌گیرهای ترافیکی و تجهیزات ایمنی در سر جناقی‌ها و اجرای گذرگاه‌های عابر پیاده در نقاطی که در مسیر تردد عابران پیاده قرار دارند را از دیگر اقدامات به عمل آمده بر شمرد و اعلام کرد: تجهیزات ایمنی و امکانات ترافیکی در معابر مورد نیاز نوسازی و ترمیم شده‌اند.

معاون شهردار تهران در پایان با تاکید بر اینکه تمامی بزرگراه‌های نیمه غربی پایتخت از شمال تا جنوب به صورت کامل مورد توجه قرار گرفته، خاطرنشان کرد: بزرگراه‌های شهید حکیم، نیایش، یادگار حضرت امام (ره)، شهید مدرس، شهید چمران، شهید نواب صفوی و شیخ فضل‌الله نوری و همت ۸ بزرگراهی هستند که به طور کلی آماده‌سازی شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز