خبرگزاری کار ایران

رفع گره بزرگ ترافیکی در منطقه دو تهران؛

احداث دوربرگردان میدان کتاب انجام شد

کد خبر : ۲۶۳۱۲

احداث دوربرگردان در خیابان کوهستان برای دسترسی شرق به شرق خودرو‌ها توانسته در روزهای اخیر، بار سنگین ترافیکی میدان کتاب را بر طرف کرده که این مهم با رضایت شهروندان و رانندگان نیز همراه بوده است.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه دو تهران با اشاره به اقدامات ترافیکی در این منطقه برای رفع گره‌های ترافیکی، به انجام اصلاحات هندسی در محدوده میدان کتاب (بوستان) این منطقه اشاره کرد که با انجام این اصلاحات، گره بزرگ ترافیکی در شمالغرب تهران بر طرف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران، «ایرج ولی‌نژاد» اظهارداشت: میدان کتاب از جمله میادین پر تردد و رفت و آمد این منطقه است که به خصوص در ساعات ظهر و عصر، با ترافیک سنگین خودروهای عبوری مواجه می‌شد.

وی افزود: شهرداری منطقه با مطالعه ترافیکی و انجام خشکه چینی در مسیرهای منتهی به میدان کتاب توانست تا حد قابل توجهی از بار ترافیکی این میدان کم کرده و مشکل چنین ساله شهروندان را بر طرف کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه دو تهران تاکید کرد: در همین خصوص یک دور برگردان در ضلع جنوبی میدان کتاب و بلوار فرحزادی برای دسترسی جنوب به جنوب خودرو‌ها احداث شده است.

به گفته وی، همچنین احداث دوربرگردان در خیابان کوهستان برای دسترسی شرق به شرق خودرو‌ها توانسته در روزهای اخیر، بار سنگین ترافیکی میدان کتاب را بر طرف کرده که این مهم با رضایت شهروندان و رانندگان نیز همراه بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز