خبرگزاری کار ایران

نماینده شهرداری تهران در کمیته اجرایی کاهش آلودگی هوا:

اعضای کمیته اضطرار آلودگی هوا از طریق رسانه‌ها متوجه تعطیلی تهران شدند

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۲۳

در تعطیلی اخیر تهران اعضای کمیته اضطرار ۴ ساعت قبل از لغو یک طرفه تشکیل جلسه این کمیته از طریق رسانه‌ها متوجه شدند که تصمیم به تعطیلی تهران گرفته شده است.

ایلنا: نماینده شهرداری تهران در کمیته اجرایی کاهش آلودگی هوا با تاکید بر اینکه محیط زیست در ۷ سال اخیر دچار افول شده و نیاز به یک جهش بزرگ دارد، اعلام کرد: یک موتور محرکه بسیار قوی برای محیط زیست نیاز داریم تا ضمن جبران کمبودهای موجود، فرصت‌های از دست رفته را نیز جبران نماید.

به گزارش ایلنا، وحید نوروزی افزود: آینده محیط زیست بسیار امیدوار کننده، روشن و شفاف است و محیط زیست شهر تهران و کل کشور با استفاده از نیروی عظیم فارغ‌التحصیلان و متخصصان این رشته رو به ارتقاء و بهبودی خواهد رفت.

صورت جلسه‌ای را با عنوان آب‌پاشی و مه‌پاشی امضاء نکرده‌ام
وی با اشاره به اینکه کار آلودگی هوای تهران دیگر از جار و جنجال که البته دردی از مردم دوا نمی‌کند گذشته، اظهار کرد: تمایل نداریم در بحث آلودگی هوا وارد بحث و جدل شویم اما به عنوان نماینده شهرداری تهران در کمیته اجرایی کاهش آلودگی هوا حرف‌های بسیاری برای گفتن دارم که در این شرایط اگر گفته نشود، بهتر است.
نماینده شهرداری تهران در کارگروه کاهش آلودگی هوای استانداری تهران در خصوص مصاحبه اخیر استاندار تهران نیز گفت: بر خلاف گفته‌های ایشان که تمام مصوبات این کارگروه به رویت و امضای نمایندگان تام‌الاختیار شهرداری تهران رسیده، باید بگویم یادم نمی‌آید نه صورت جلسه‌ای را با عنوان آب‌پاشی امضاء کرده باشم و نه صورت جلسه‌ای را تحت عنوان مه‌پاشی!

۹۰ درصد اظهاراتم در کارگروه آلودگی هوا ثبت نمی‌شود
وی با طرح این پرسش که اصلاً مگر کارگروه کاهش آلودگی هوا صورت جلسه هم دارد که ما آن را امضاء کنیم؟ تصریح کرد: آن‌چه یکی دو هفته بعد از جلسات برای ما ارسال می‌شود، صورت مذاکرات است که به لطف دبیرخانه کارگروه، ۹۰ درصد اظهارات من به عنوان نماینده شهرداری تهران هیچ‌گاه ثبت نمی‌شود.
مشاور معاون شهردار تهران در امور محیط زیست در پایان با تاکید بر اینکه اگر در مورد اقدامات و مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران سخن نگویم بهتر است، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در تعطیلی اخیر تهران اعضای کمیته اضطرار ۴ ساعت قبل از لغو یک طرفه تشکیل جلسه این کمیته از طریق رسانه‌ها متوجه شدند که تصمیم به تعطیلی تهران گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز