خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی در گفت و گو با ایلنا:

کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۲۶

از عصر امروز دمای هوا در نیمه شمالی کشور کاهش می یابد / امروز شهرهای صنعتی و پرجمعیت غبارآلود خواهد بود.

ایلنا: مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا بارش باران در دامنه های مرکزی و جنوبی زاگراس تشدید می شود البته با نفوذ جریانات شمالی بر مقدار بارش ها در سواحل شمالی و برخی مناطق شمال شرق افزوده می شود.

عبدالرضا امیدوارشهری در گفت و گو با ایلنا، با بیان این مطلب افزود: امروز برای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، همدان، لرستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد، قزوین، البرز، تهران، اردبیل، گیلان، غرب اصفهان، مرکزی و قم بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی‌ می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به بارش باران برای استان های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بوبر احمد آب گرفتی معابر عمومی و سیلاب پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی همچنین از شدت گرفتن بارش باران در دامنه های مرکزی و جنوبی زاگراس خبر داد و گفت: با نفوذ جریانات شمالی بر مقدار بارش ها در سواحل شمالی و برخی مناطق شمال شرق افزوده می شود و بتدریج در شمال غرب و غرب کشور از ناپایداری ها کاسته می شود.

امیدوار شهری با اشاره به اینکه از فردا تنها دامنه های جنوبی زاگرس، سواحل شمالی و برخی مناطق شمال شرق بارش خواهیم داشت، خاطر نشان کرد: از عصر امروز دمای هوا در نیمه شمالی کشور کاهش می یابد. امروز شهرهای صنعتی و پرجمعیت غبارآلود خواهد بود اما از فردا از شدت آن کاسته می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز