خبرگزاری کار ایران

وحید نوروزی به ایلنا خبر داد:

آغاز دریافت وجه از متقاضیان حقیقی آرم ترافیک ۹۲

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۸۵

آرم سهمیه گروه‌های خاص از قبیل بیماران خاص، معلولین، خانواده و جانبازان و خبرنگاران کاهش نیافته است حتی برای جانبازان ۲ هزار فقره آرم نیز افزوده شده است.

ایلنا: رئیس مرکز صدور آرم ترافیک شهرداری تهران گفت: تصویب قیمت آرم از ۱۵ دی ماه جاری نسبت به دریافت وجه از متقاضیان حقیقی آغاز می شود.

وحید نوروزی در گفت‌وگو با ایلنا، با بیان اینکه قرار است امروز در شورای شهر تهران نسبت به نرخ آرم ترافیک سال ۹۲ تصمیم گیری نهایی شود، افزود: با تصویب قیمت آرم، از ۱۵ دی ماه جاری نسبت به دریافت وجه از متقاضیان حقیقی اقدام می شود.

وی از اتمام چاپ آرم طرح ترافیک سال ۹۲ خبر داد و گفت: ‌ لاشه آرم‌ها و کارت‌های شناور تهیه شده است و هم‌اکنون در قرنطینه نگهداری می‌شود.

رئیس مرکز صدور آرم ترافیک شهرداری تهران با اشاره به کاهش ۲۰ تا ۲۵ درصدی برخی از سهمیه بگیران ثابت آرم ترافیک در سال آینده، تصریح کرد: این سیاست در راستای تامین آرم‌های روزانه و هفتگی است البته سهمیه گروه‌های خاص از قبیل بیماران خاص، معلولین، خانواده و جانبازان و خبرنگاران کاهش نیافته است حتی برای جانبازان ۲ هزار فقره آرم نیز افزوده شده است.

نورزوی با بیان اشاره به اینکه سایت تنها برای دریافت کد رهگیری از اول دی ماه باز شده است، تاکید کرد: سایت برای ثبت نام جدید باز نیست و امکان ثبت درخواست جدید حقیقی وجود ندارد چراکه فرصت برای این کار به اندازه کافی وجود داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری نسبت به توزیع آرم ترافیک سال ۹۲ اقدامات لازم انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز