خبرگزاری کار ایران

بارش باران مسافران گیلان را غافلگیر کرد

به گزارش هوا‌شناسی گیلان به دلیل بارش باران دمای هوا در مناطق مختلف استان ۶ تا ۸ درجه کاهش یافته است که با ادامه بارندگی‌ها این میانگین در روزهای آینده به ۱۰ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

ایلنا: بارش شدید باران که از بامداد امروز در مناطق مختلف گیلان آغاز شده و همچنان ادامه دارد موجب غافلگیری گردشگران و آغاز بازگشت آنان شده است.

به گزارش ایلنا، فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه محورهای خروجی استان به دلیل محدویت‌های ترافیکی تا ظهر امروز روان است گفت: با توجه به اتمام تعطیلات جنبش عدم تعهد پیش بینی می‌شود ترافیک عصر امروز نیمه سنگین شود.

سرهنگ جمشاد با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی که از ساعت ۶ صبح آغاز شده است گفت: تا ساعت ۲۴ امروز آمد و شد خودروهای باربری سنگین به غیر از کامیونهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده رشت - قزوین و آستارا - اردبیل ممنوع است.

بنا بر این گزارش این محدودیت‌های ترافیکی فردا نیز اعمال می‌شود. به گزارش هوا‌شناسی گیلان به دلیل بارش باران دمای هوا در مناطق مختلف استان ۶ تا ۸ درجه کاهش یافته است که با ادامه بارندگی‌ها این میانگین در روزهای آینده به ۱۰ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

بیشترین بارندگی‌ها تا ساعت ۱۲ امروز مربوط به آستارا با ۴۱ میلی متر، تالش ۳۵ میلی متر، بندر انزلی ۲۷ میلی متر و رشت با ۱۸ میلی متر است. هوا‌شناسی، وضع هوای استان را برای روزهای شنبه و یکشنبه ابری همراه با بارش باران پیش بینی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز