خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۹ خبر داد؛

برگزاری مسابقات دومین جشنواره شمسه قرآنی در غرب پایتخت

کد خبر : ۳۳۶۰۰

هدف از برگزاری جشنواره شمسه قرآنی، مشارکت بیشتر شهروندان در اجرای برنامه‌های مذهبی و قرآنی بوده و به نوعی سرمایه‌های اجتماعی محلات شناسایی خواهند شد.

ایلنا: شهردار منطقه ۹ تهران از برگزاری مسابقات دومین جشنواره شمسه قرآنی در محلات سطح منطقه خبر داد و گفت: این مسابقات در رشته‌های ترتیل، حفظ و تحقیق در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، حسین سلطانی با اعلام این خبر اظهار داشت: دومین دوره جشنواره شمسه در ۱۲ رشته برگزار می‌شود که یکی از رشته‌های آن شمسه قرآنی است و براساس برنامه ریزی صورت گرفته در سه بخش برگزار شد.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره شمسه قرآنی، مشارکت بیشتر شهروندان در اجرای برنامه‌های مذهبی و قرآنی بوده و به نوعی سرمایه‌های اجتماعی محلات شناسایی خواهند شد.

سلطانی افزود: علاوه بر این برگزاری چنین مسابقاتی در راستای ارتقا فرهنگ قرآنی و شناسایی استعدادهای قرآنی و نخبگان محلی موثر بوده و زمینه ساز توسعه فرهنگی محلات براساس آموزه‌های قرآنی است.

شهردار منطقه ۹ خاطر نشان کرد: مسابقات قرآنی بهترین شیوه برای ارتقا فرهنگ قرآنی و توسعه آن در بین تمامی آحاد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان است و شهرداری تهران با برگزاری مسابقات شمسه قرآنی گامی بلند در ایجاد بسترهای توسعه فرهنگ قرآنی در سطح کلان شهر تهران برمی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز