خبرگزاری کار ایران

یرگزاری مانور تخلیه امن و اسکان اضطراری در شرق تهران

کد خبر : ۳۹۲۲۴

این مانور‌ باعث آگاهی شهروندان از فعالیت‌های نهاد‌های تخصصی و نحوه مقابله با شرایط اضطراری شده، منجر به هماهنگی و توان افزایی نهاد‌ها و سازمان‌های تخصصی نیز می‌شود.

ایلنا:‌فرمانده و جانشین شهردار در ستاد بحران منطقه ۱۳ از برگزاری بزرگ‌ترین مانور تخلیه امن و اسکان اضطراری مورخ سه شنبه سوم بهمن ماه در محدوده ناحیه سه منطقه ۱۳ خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین ارشادی با بیان اینکه شمارش معکوس برای اجرای مانور محلی در منطقه ۱۳ آغاز شده است، گفت: با توجه به برگزاری جلسات مختلف و پی در پی هماهنگی با اعضا و نهاد‌های تخصصی درون و برون سازمانی، مدیریت بحران منطقه ۱۳ آمادگی کامل با کلیه و تجهیزات برای اجرای این مانور را داشته و پیش بینی می‌شود این مانور به نحو احسن برگزار شود.

به گفته وی این مانور بزرگ که با مشارکت ستادهای پیشگیری و مدیریت بحران، محیط زیست منطقه مناطق معین ۸ و ۱۴و نهادهای برون سازمانی نظیر مراکز بهداشتی و درمانی، آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، سازمان آب، برق و گاز و گروه‌های دوام برگزار می‌شود، تمامی مدل‌ها و صحنه‌هایی از حوادث شهری به نمایش گذاشته می‌شود تا میزان آمادگی هریک از نهادهای مذکور در مواقع بروز بحران و بلایای طبیعی ارزیابی شود.

حسین ارشادی آشنائی شهروندان با اقدامات ابتدائی در زمان وقوع بلایای طبیعی و هماهنگی سازمانهای برون سازمانی در مواجهه با بحران از اهداف برگزاری این مانور برشمرد و افزود: برگزاری چنین مانور‌هایی ضمن اینکه باعث آگاهی شهروندان از فعالیت‌های نهاد‌های تخصصی و نحوه مقابله با شرایط اضطراری شده، منجر به هماهنگی و توان افزایی نهاد‌ها و سازمان‌های تخصصی نیز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز