خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران: ‌

شهروندان در مدیریت شهر نقش اساسی دارند

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۹۵

برای تحقق بودجه ریزی عملیاتی باید به صورت پلکانی عمل شود. در این مسیر کار‌شناسان به همراه شهروندان و مسئولان بالادستی در کنار همدیگر حضور دارند.

ایلنا: معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران گفت: شاید به طور مستقیم ایده‌های شهروندان در این معاونت نقشی نداشته باشند اما پیکره مدیریت کنونی شهر تهران به گونه‌ای است که شهروندان در مدیریت آن نقش اساسی دارند.

به گزارش ایلنا، سید مناف هاشمی با بیان اینکه در معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران از فکر و ایده‌های شهروندان بهره می‌گیریم، افزود: ‌ در گام نخست بودجه ریزی از نقطه نظرات ۱۰۰ کار‌شناس دانشگاه صنعتی شریف و معاونان برنامه ریزی مناطق ۲۲گانه بهره‌مند می‌شویم.

وی ادامه داد: برای تهیه برنامه بودجه و جمع‌آوری اطلاعات از مردم و نقطه نظرات آن‌ها نیز استفاده می‌کنیم یعنی قسمتی از اطلاعات اجرایی در مناطق توسط شورایاران محله و در قالب صورت جلسه‌های متعدد با شهردار منطقه تهیه می‌شود.

معاون برنامه ریزی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه امر بودجه نویسی موضوعی کاملا تخصصی است، تصریح کرد: شاید به طور مستقیم ایده‌های شهروندان در این معاونت نقشی نداشته باشند اما پیکره مدیریت کنونی شهر تهران به گونه‌ای است که شهروندان در مدیریت آن نقش اساسی دارند.

هاشمی همچنین گفت: ‌ برای تحقق بودجه ریزی عملیاتی باید به صورت پلکانی عمل شود. در این مسیر کار‌شناسان به همراه شهروندان و مسئولان بالادستی در کنار همدیگر حضور دارند.

وی تاکید کرد: ایده‌ها و اظهار نظرات شهروندان در بخش‌های مختلف اعمال می‌شود بی‌شک اعمال ایده‌های تخصصی و مثمرثمر شهروندان با بودجه‌ای که در این معاونت برنامه ریزی می‌شود، عملیاتی می‌شود.

همچنین شهروندان برای شرکت در دومین جشنواره بر‌ترین ایده‌های محلی «بام شهر» می‌توانند تا ۱۵ بهمن به سراهای محلات مراجعه و با اخذ فرم شرکت در جشنواره، ایده‌ها، ابتکارات و اختراعات شهری خود را به مدیریت شهری ارائه كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز