خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

طبق قانون نمی‌توان اعضای شورا را دوشغله نامید

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۸۶

از مدیریت شهرداری می‌خواهیم که تمرکز خود را بر روی پروژه‌های شهری از قبیل توسعه مترو و بزرگراه‌های در حال احداث کند و از پرداختن به پروژه‌های جدید خودداری کند.

ایلنا: رئیس شورا اسلامی شهر تهران اعضا شورا را دو شغله ندانست و گفت:‌ بر اساس قانون اعضا دوشغله محسوب نمی‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در حاشیه شورای شهر امروز تاکید کرد: ‌ اعضای شورای شهر تهران حقوق و مزایا نمی‌گیرند، و فعالیت آن‌ها شغل محسوب نمی‌شود.

وی گفت: ‌این مساله در قانون آمده شده است. اعضا شورا استخدام نیستند.

مهدی چمران در جلسه امروز پس از ارائه تقدیم لایحه بودجه سال ۹۲ شهرداری تهران، گفت: از مدیریت شهرداری می‌خواهیم که تمرکز خود را بر روی پروژه‌های شهری از قبیل توسعه مترو و بزرگراه‌های در حال احداث کند و از پرداختن به پروژه‌های جدید خودداری کند.

وی همچنین خواست تا شهرداری تهران دیون خود را به مردم و پیمانکاران پرداخت و افزود: ‌ درآمدهای پایدار و افزایش آن با در برنامه‌ کاری قرار گیرد. خوشبختانه تخلفات شهرسازی در تهران سیر نزولی داشته است اما هنوز در کشور ما به ماده ۱۰۰ نگرش درآمدی دارند در حالی که نباید اینگونه باشد.

چمران حرکت بر اساس طرح تفصیلی را خواستار شد و گفت: ‌ مساله عدالت اجتماعی موضوعی است که باید به توجه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز