خبرگزاری کار ایران

تدوین سند توسعه مطالعات و پژوهش محله‌های شمالغرب تهران

کد خبر : ۴۰۱۰۹

قرار است سند پژوهشی مطالعاتی محله‌ها پس از تصویب هئیت امنا محله در سال ۹۲ با هدف چشم انداز ۵ ساله پژوهشی مطالعاتی و اقدام توسعه‌ای در هر محله به اجرا درآید.

ایلنا: معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ شهرداری تهران از تدوین سند توسه مطالعات و پژوهش محله‌های این منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران، «صابونچی» در نشست تخصصی سند توسعه مطالعات و پژوهش محله‌های منطقه درراستای اهداف و فعالیتهای خانه‌های پژوهش با حضور مدیران محله، شورایاری، تصمیم سازان و آگاهان محلی، کارگروه‌های تخصصی و اعضای فعال محلات، مدیران و کار‌شناسان نواحی برگزار شد گفت: این سند کمک بسیاری برای توسعه متوازن محلات منطقه خواهد کرد.

وی اظهارداشت: سند توسعه مطالعاتی و پژوهشی ۱۸ محله از ۳۰ محله منطقه ۲ با استناد به اسناد بالادستی و پژوهشی موجود شامل نیمرخ و هم اندیشی‌های محله‌ای سال‌های قبل و سال جاری صورتجلسات شورای فرهنگی، مصوبات بازدید‌های دوره‌ای وجلسات شورایاری‌ها و مدیران محله‌ها، طرح تفضیلی و بازدید‌های دوره‌ای انجام گرفته توسط اداره مطالعات اجتماعی و فرهنگی منطقه مورد شناسایی قرارگرفته است.

معاون شهردار منطقه دو تهران ادامه داد: بعد از شناسایی، اولویت بندی نقاط ضعف و قوت، فرصت و تهدید، موضوع‌های مطالعاتی و پژوهشی هر محله مشخص شده‌اند.

بر اساس این گزارش، قرار است سند پژوهشی مطالعاتی محله‌ها پس از تصویب هئیت امنا محله در سال ۹۲ با هدف چشم انداز ۵ ساله پژوهشی مطالعاتی و اقدام توسعه‌ای در هر محله به اجرا درآید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز