خبرگزاری کار ایران

اجرای تمهیدات ویژه برای سهولت در تردد معلولین و جانبازان

کد خبر : ۴۰۳۷۹

با توجه به نگاه ویژه مدیریت شهری به جانبازان و معلولان، مناسب سازی معابر و نیز فراهم آوردن سایر امکانات رفاهی برای این قشر از جامعه در دستور کار منطقه قرار گرفته است.

ایلنا: ‌ شهردار منطقه ۱۰ از اتخاذ تدابیر ویژه برای مناسب سازی معابر و سهولت در تردد جانبازان و معلولان خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: تردد آسان و ایمن جانبازان و معلولان در شهر مستلزم فراهم آوردن زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب است که باید برای اجرای آن تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شود.

وی افزود: بر اساس سیاستهای شهرداری تهران در چند ساله اخیر با توجه به نگاه ویژه مدیریت شهری به جانبازان و معلولان، مناسب سازی معابر و نیز فراهم آوردن سایر امکانات رفاهی برای این قشر از جامعه در دستور کار منطقه قرار گرفته است.

عظیمی گفت: در جریان بازدیدهای می‌دانی و بررسی‌های صورت گرفته از سطح معابر، اقدامات ویژه ترافیکی برای مناسب سازی و ایمن سازی تردد ویلچر در قالب نصب پل و دستک در محل‌های عبور عابر پیاده، مقابل مساجد و مدارس، احداث جان پناه ایمنی و... در محور خیابان رودکی تقاطع‌های خیابان هاشمی و خیابان آذربایجان، خیابان قصرالدشت خیابان ارومیه و در سطح نواحی اجرا شد.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: به منظور رسیدگی به وضعیت رفاهی معلولین مناسب سازی فضاهای داخلی منازل مسکونی معلولین با نصب بالابر در محل سکونت، همسطح سازی پیاده روی‌های مقابل منازل، احداث رمپ معلولین در محدوده منازل و اصلاح شیب‌های نامناسب معابر با ۵۰ درصد پیشرفت در حال اجراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز