خبرگزاری کار ایران

جشن هنری ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شود؛

میلاد «رسول مهر» به روایت آوا و نما

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۵۳

جوانان عضو کانون‌های هنری «نیستان» و «توکا» آخرین کار مشترک موسیقایی و نمایشی خود با عنوان «دریای عشق» را که به همین مناسبت تهیه شده به روی صحنه می‌برند.

ایلنا: به مناسبت میلاد فرخنده رسول اکرم (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) جشن هنری «رسول مهر» در سینما دهکده المپیک واقع در منطقه ۲۲ برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در این جشن هنری، جوانان عضو کانون‌های هنری «نیستان» و «توکا» آخرین کار مشترک موسیقایی و نمایشی خود با عنوان «دریای عشق» را که به همین مناسبت تهیه شده به روی صحنه می‌برند.

حسین مرادی شهردار منطقه ۲۲ با اعلام این خبر گفت: «جشن هنری «رسول مهر» با برنامه‌هایی چون اجرای تواشیح و سخنرانی میزبان عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت است که با همکاری مشترک معاونت اجتماعی و فرهنگی همچنین اداره اجتماعی نواحی یک و ۲ منطقه، روز دوشنبه ۹ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در سینما دهکده واقع در بزرگراه شهید خرازی، ورودی دهکده المپیک، میزبان شهروندان است.»

برنامه هنری «دریای عشق» سه گانه‌ای شامل موسیقی، نمایش و اجرای «دستان گویا» است که به صورت اجرای کر توسط ۳۰ تن از اعضای کانون موسیقی فرهنگسرای تهران نیستان، گروه نمایش توکا و گروه دستان گویا ارائه می‌شود و مضمونی معنوی با محوریت کمال جویی مسلمانان در سایه تعالیم نبی اکرم (ص) و ائمه (ع) دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز