خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

عملکرد شهرداری بر اساس درآمد‌ها مثبت است

مترو تهران شرکت تخصصی پیشرو در کشور است که می‌تواند به خوبی کار خود را ادامه دهد و باعث افتخار و غرور ملی است که همه کار‌ها در ساخت مترو را خودمان می‌توانیم انجام دهیم.

ایلنا: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: عملکرد شهرداری تهران بر اساس درآمد قابل قبول و مثبت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در حاشیه مراسم ورود ۷۰ دستگاه واگن یک طبقه و ۲۰ دستگاه واگن دو طبقه مترو به ناوگان با بیان اینکه کارکنان مترو و مسئولان آن در سخت‌ترین شرایط و با وجود مشکلات مالی، حتی فرا‌تر از استانداردهای بین‌المللی فعالیت می‌کنند، ابراز امیدواری کرد تا دیگران این زحمات را ببینذ و قدر‌دان باشند.

وی با بیان اینکه شرایط مناسبی در پرداخت اعتبارات مترو به دلیل مسائل اقتصادی وجود ندارد، گفت: تلاشمان را برای گرفتن اعتبارات عمرانی و یارانه مترو تا جایی که امکان دارد، انجام می‌دهیم تا به این ترتیب مشکلات کمتر شود.

به گفته رئیس شورای شهر تهران ساخت مترو را در خیابان‌های تهران با وجود چاه‌ها، قنات‌ها و ناپایداری خاک کار آسانی نیست. مترو تهران شرکت تخصصی پیشرو در کشور است که می‌تواند به خوبی کار خود را ادامه دهد و باعث افتخار و غرور ملی است که همه کار‌ها در ساخت مترو را خودمان می‌توانیم انجام دهیم.

چمران سپس در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره تحقق درآمدهای شهرداری تهران، خاطر نشان کرد: هنگام برنامه ریزی‌ها و تصویب بودجه شهرداری، اعتبارات خوبی برای حوزه حمل و نقل و به ویژه مترو در نظر گرفته شده است که این اعتبارات تا حد زیادی عملی شده و عملکرد بر اساس درآمد‌ها قابل قبول و مثبت بوده است.

وی افزود: در شرایط بحرانی هم که با کمبود منابع مالی مواجه شویم، شورای شهر لایحه‌هایی که برای متمم بودجه می‌آید را می‌پذیرد تا به شهرداری و حوزه حمل و نقل کمک کند.

وی درباره عدم پرداخت یارانه‌های بلیت گفت: متاسفانه این شیوه و روال که اعتبارات مترو و یارانه‌ها همیشه در پایان سال پرداخت می‌شود دیگر عادی شده و مجموعه مترو و شهرداری تلاش می‌کنند از محل‌های مختلفی برای جبران این شرایط اعتبارات لازم را تامین کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز