خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۱۰ خبر داد:

افزایش دو برابری تعداد پایگاه‌های اورژانس منطقه ۱۰ تهران

کد خبر : ۴۱۱۱۳

در سال آینده سه پایگاه جدید اورژانس در خیابان دامپزشکی تقاطع یادگار امام (ره)، خیابان امام خمینی (ره) تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) و خیابان رنجبر تقاطع خیابان خواجه‌زاده احداث و راه اندازی می‌شودو

ایلنا:‌ شهردار منطقه ۱۰ در جلسه شورای ادواری، از افزایش دو برابری تعداد پایگاه‌های اورژانس منطقه در سال آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که به منظور هم افزایی بیشتر برای رفع مشکلات محله به ریاست فرامرز عظیمی شهردار منطقه و با حضور قائم مقام، معاونان، شهرداران نواحی، مدیران و دبیران شورایاری محلات ده گانه برگزار شد.

مفاد صورتجلسه قبلی قرائت و در خصوص اقدامات انجام شده توسط حوزه‌های مختلف بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه این جلسه فرامرز عظیمی در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های شورایاران گفت: عملکرد منطقه در حوزه‌های مختلف بر اساس درخواست‌های شهروندان صورت می‌گیرد و به همین خاطر آمادگی کامل خود را برای حمایت از برنامه‌های شورایاران که نمایندگان مردم هستند، اعلام می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بر اساس نیاز سنجی‌های به عمل آمده از سطح محلات و به منظور حفظ و ارتقاء سلامت شهروندان، در سال آینده سه پایگاه جدید اورژانس در خیابان دامپزشکی تقاطع یادگار امام (ره)، خیابان امام خمینی (ره) تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) و خیابان رنجبر تقاطع خیابان خواجه‌زاده احداث و راه اندازی خواهد شد.

عظیمی با بیان اینکه هم اکنون ۴ پایگاه اورژانس در سطح منطقه فعال است خاطرنشان کرد: این پایگاه‌ها در محل ستاد مدیریت بحران واقع در خیابان میمنت، سوله چند منظوره الزهرا (س) واقع در بریانک و بوستان ۲۲ بهمن مستقر هستند همچنین پایگاه واقع در تقاطع خیابان کمیل و بزرگراه شهید نواب صفوی به عنوان پایگاه مرکزی با یک میلیارد و چهار صد میلیون تومان اعتبار ظرف سال آینده به عنوان پایگاه مرکزی تکمیل و تجهیز خواهد شد.

در ادامه این جلسه با توجه به فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهردار منطقه با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی یوم اله ۲۲ بهمن گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر راهپیمایی بخش اعظمی از فعالیت‌ها به عهده منطقه بوده و به همین دلیل برنامه‌های ویژه‌ای برای گرامیداشت این ایام در نظر گرفته شده است.

عظیمی اظهار امیدواری کرد که برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت محلات و مشارکت نهاد‌ها و شهروندان همچون سال‌های گذشته به نحو مطلوب اجرایی شود.

در این جلسه دبیران شورایاری مشکلات محلات خود را در قالب «رسیدگی به وضعیت املاک فرسوده، احداث پارکینگ طبقاتی، تجهیز سراهای محله و کتابخانه، تکمیل شبکه فاضلاب، توزیع درخت و نهال، بازپیرایی بوستان هفت چنار، صدور پایان کار برای املاک اعیانی، پیگیری راه اندازی مجدد سینمای المپیا، ایجاد زمین اسکیت در بوستان خانواده، تعیین تکلیف زمین‌ها و ساختمان‌های بلا تکلیف، کمک به خانواده بی‌بضاعت، خرید املاک، رنگ آمیزی دیوارهای بوستان‌ها و... مطرح کردند.

همچنین شهردار منطقه با بررسی مشکلات مطروحه از سوی شورایاران دستور لازم را برای رفع موارد یاد شده را صادر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز