خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل برج میلاد خبر داد:

ارائه بلیط بازدید از سه برج تهران از نوروز سال ۹۲

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۵۴

پیش بینی ما حضور ۲۵۰ هزار نفر گردشگر در برج میلاد است / انتظار داریم که با ارائه بلیط بازدید از سه برج تهران بتوانیم مناطق فرهنگی شهر را بیشتر به شهروندان معرفی کنیم.

ایلنا:‌ مدیرعامل برج میلاد گفت: سالانه بیش از ۶۰۰ هزار نفر از این برج بازدید می‌کنند و بلیط بازدید از سه برج تهران از نوروز سال ۹۲ به شهروندان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرزاد هوشیار در مراسم رونمایی از بلیط بازدید سه برج تهران در سالن‌های همایش‌های برج میلاد، افزود: برج کاملا ایرانی میلاد، امروز مفتخر به رونمایی از بلیط بازدید از تمدن قدیمی ایران تا مدرن امروزی است.

مدیرعامل برج میلاد ادامه داد: امروز در این برج می‌توانیم مدعی باشیم که در ۱۳ رشته فنی مهندسی توانا و پیش قدم هستیم و این امر مگر با انتقال تجربه‌ها و اصول معماری که برگرفته از برج‌های قدیمی طغرل و آزادی تا برج میلاد محقق نمی‌شد.

وی در رابطه با شاخص‌های در نظر گرفته شده در برج میلاد، افزود: این برج با پیروی از اصول معماری مدرن و کهن ایرانی و با رعایت شاخص‌های ایرانی اسلامی شکل گرفته است چراکه ما بر اصول فرهنگی و اجتماعی شهر تاکید داریم و معتقد هستیم باید در معماری شهری فضای معنوی شهر در نظر گرفته شود.

هوشیار خاطرنشان کرد: سالانه بیش از ۶۰۰ هزار نفر از این برج بازدید می‌کنند و بلیط بازدید از سه برج تهران از نوروز سال آتی به شهروندان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: پیش بینی ما حضور ۲۵۰ هزار نفر گردشگر در برج میلاد است و انتظار داریم که با ارائه بلیط بازدید از سه برج تهران بتوانیم مناطق فرهنگی شهر را بیشتر به شهروندان معرفی کنیم تا بتوانیم در حفظ تمدن ایران موفق و کوشا باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز