خبرگزاری کار ایران

نوروزی به ایلنا خبر داد؛

تمدید یک هفته‌ای ارسال مدارک دریافت آرم طرح ترافیک

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۶۹

حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار نفر اطلاعات نادرست در سیستم وارد کرده‌اند که با آرم طرح ترافیک آن‌ها موافقت شده و اکنون که باید برای دریافت آرم باید صحت اظهارات آن‌ها تأیید شود مشکل ایجاد شده در نتیجه این افراد آرم دریافت نمی‌کنند.

مشاور معاون شهردار تهران گفت مهلت دریافت مدارک آرم طرح ترافیک به مدت یک هفته تمدید شد.

وحید نوروزی در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: مهلت ارائه مدارک پذیرفته شدگان مجوز آرم طرح ترافیک ۹۲ که تا ۱۵ بهمن‌ماه بود تا روز ۲۳ بهمن ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: شهروندانی که مشمول دریافت آرم طرح ترافیک بودند فرصت دارند تا مدارک خود را به دفا‌تر خدمات الکترونیک ارائه دهند.

مشاور معاون شهردار تهران ادامه داد: رسانه‌های گروهی که دارای سهمیه هستند و نامه سهمیه رسانه به آن‌ها ابلاغ شده است اگر پاسخ نامه را با ذکر اسامی و کد رهگیری خبرنگاران به روابط عمومی شهرداری تهران ارسال کرده‌اند و کار آن‌ها انجام شده خبرنگاران آن‌ها می‌توانند با مراجعه به دفا‌تر مدارک خود را تحویل دهند.

وی تأکید کرد: کسانی که جواب نامه را داده‌اند مشمول این قضیه هستند و از شب گذشته اسامی آن‌ها وارد سایت شده است.

وی از بقیه رسانه‌هایی که سهمیه دارند و نامه به آن‌ها ابلاغ شده درخواست کرد که اسامی خبرنگاران را با کد رهگیری ارسال کنند تا در قالب سهمیه ابلاغی بلافاصله نسبت به انجام امور آن‌ها اقدام شود.

نوروزی نسبت به برخی از ثبت‌نام کنندگان گله کرد و گفت: حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار نفر اطلاعات نادرست در سیستم وارد کرده‌اند که با آرم طرح ترافیک آن‌ها موافقت شده و اکنون که باید برای دریافت آرم باید صحت اظهارات آن‌ها تأیید شود مشکل ایجاد شده در نتیجه این افراد آرم دریافت نمی‌کنند.

مشاور معاون شهردار تهران اضافه کرد: جواب اعتراضات برخی از ثبت‌نام‌کنندگان در نیمه دوم فروردین ۹۲ اعلام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز