خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس‌راه کشور در گفت‌وگو با ایلنا اعلام کرد؛

آخرین وضعیت عبور و مرور در راه‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۹۰

بارش برف و کولاک در محورهای کوهستانی به گونه‌ای است که لازم است مسافران از وضعیت راه‌ها آگاهی کامل داشته باشند و حتما زنجیر چرخ و مواد غذایی و پوشاک گرم با خود به همراه داشته باشند.

ایلنا: جانشین پلیس‌راه کشور گفت: به علت بارش برف سنگین در برخی از محورهای برفگیر، توصیه ما به مردم این است که حتی المقدور از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

سرهنگ پرویز سیاح البرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، گفت: بارش برف و کولاک در محورهای کوهستانی به گونه‌ای است که لازم است مسافران از وضعیت راه‌ها آگاهی کامل داشته باشند و حتما زنجیر چرخ و مواد غذایی و پوشاک گرم با خود به همراه داشته باشند.

وی افزود: توصیه ما این است که نسبت به سلامت سیستم گرمایشی و همچنین سلامت فنی خودرو آگاهی داشته باشند و ماموران ما از تردد خودرو‌ها در محورهای برف گیر بدون زدجیر چرخ جلوگیری خواهند کرد.

وی با اشاره با شدت برف و کولاک در برخی راه‌ها اظهار داشت: محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال کماکان به علت بارش برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود است.

جانشین پلیس‌راه کشور ادامه داد: محورهای استان‌های ایلام، کرمانشاه، همدان و محور استان کردستان (بانه به مریوان) و استان مرکزی (اراک به توره) و محور کرج به چالوس در استان البرز و محور کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری و محور مراغه در استان آذربایجان شرقی به مدت ۸ روز بارش برف گزارش شده است. همچنین در استان خوزستان نیز بارش پراکنده باران گزارش شده و محورهای مواصلاتی لغزنده است.

سرهنگ سیاح البرزی تاکید کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور هم اکنون از جوی آرام و ترافیکی عادی برخوردارند.

وی گفت: تردد در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های برف گیر تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است و ماموران پلیس راه با کنترل خودرو‌ها از مبدا از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز