خبرگزاری کار ایران

مراسم قدردانی از کارگران، مهندسان و دست‌اندرکاران پروژه احداث تونل نیایش برگزار شد؛

قالیباف: جامعه‌ای خوشبخت است که ثروت خود را از کار و فعالیت به دست آورد

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۱۳

جمعیت کارگران و مهندسانی که مستقیما در جریان احداث تونل نیایش با شهرداری تهران همکاری کرده‌اند، به بیش از ۶۰۰۰ نفر می‌رسد.

ایلنا: شهردار تهران در مراسم قدردانی از کارگران، مهندسان و دست‌اندرکار پروژه احداث تونل نیایش، از معاون فنی و عمرانی شهرداری خواست تا معادل حقوق دو روز کاری کارگران را برای آن‌ها پاداش منظور کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف در مراسم قدردانی از دست اندرکاران پروژه تونل نیایش، مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی را ارائه درک و فهم متفاوتی از اسلام برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی یک نقطه عطف در زندگی ما بود و امیدواریم که این انقلاب شکوه‌مند که در حوزه‌های اعتقادی و فرهنگی تحول ایجاد کرد، بتواند حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را هم متحول کند و در نتیجه انقلاب در یک جهان درونی و بیرونی تداوم یابد.

وی در ادامه، کار را جوهره و رمز بقای انسان دانست و گفت: فضای کار و فعالیت که مهم‌ترین عامل تربیت انسان‌ها است، امروز در میان مهندسان و کارگران کشور وجود دارد.

وی تاکید کرد: جامعه‌ای خوشبخت است که حقوق، دستمزد و ثروت خود را از کار و فعالیت به دست آورد و در مقابل جامعه‌ای که درآمد خود را از بورس‌بازی و روش‌های غیر تولیدی کسب کند، روی خوشبختی را نمی‌بیند.

قالیباف در ادامه خطاب به کارگران و مهندسان درگیر پروژه نیایش که در این جلسه حضور داشتند، گفت: مهم‌ترین دستاورد شما، رزق حلال از مسیر کار، تلاش و مشقت است و شما توانستید با اتکا به فرهنگ جهادی از طریق یک زندگی مومنانه و کار و تلاش، روزی حلال برای خانواده خود فراهم کنید.

شهردار تهران، پروژه صدر، نیایش را نمادی از فرهنگ جهادی دانست و گفت: کارگران و جامعه مهندسان درگیر این پروژه نشان داده‌اند که می‌توان در همه ابعاد مادی و معنوی، کار مورد نیاز جامعه را محکم و با ابتکار عمل پیش ببرند.

قالیباف، این پروژه را نمایانگر خدمت صادقانه و خالصانه، توام با دقت، درایت، عملگرایی، عقلانیت، گذشت و تاسی به فرهنگ دفاع مقدس دانست و گفت: امروز جامعه مهندسان ایرانی، سرمایه اجتماعی را به جامعه تزریق کرده‌اند و نشان داده‌اند که با روحیه کار و تلاش، می‌توان به اهداف بزرگ دست یافت.

شهردار تهران تصریح کرد: شما مهم‌ترین سرمایه اجتماعی را به جامعه تزیرق کردید و آن، اینکه می‌توانند به فرزندان خود اعتماد کنند و از بعد تلاش و مدیریت می‌توانند و امیدواریم این روحیه د رابعاد زندگی ادامه یابد.

وی به نصب روزشمار پروژه نیایش هم اشاره کرد و گفت: بسیاری به من می‌گفتند که این روزشمار را نصب نکنم، اما اگر جرات کردم که آن را نصب کنم، به دلیل اعتماد به شما کارگران و مهندسان پرتلاش بود. اگر شما در شهر گمنام هستید و کسی شما را نمی‌شناسد، درعوض این پروژه به عنوان باقی الصالحات برای شما باقی خواهد ماند.

شهردار تهران در ادامه این مراسم از معاون فنی و عمرانی خود درخواست کرد که معادل حقوق دو روز کاری کارگران، برای آن‌ها پاداش منظور کند.

بر اساس این گزارش، جمعیت کارگران و مهندسانی که مستقیما در جریان احداث تونل نیایش با شهرداری تهران همکاری کرده‌اند، به بیش از ۶۰۰۰ نفر می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز