خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران به ایلنا خبر داد:

آتش سوزی كارگاه تولیدی پوشاک در خیابان خیام

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۳۹

آتش نشانان با تجهیزات و دستگاه‌های خاموش کننده حریق را اطفاء می‌کنند و یک نفر از حاضران در کارگاه تولیدی را که دچار سوختگی از ناحیه کمر و پا شده بود را به اورژانس تحویل می‌دهند.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی در كارگاه تولیدی پوشاك مردانه در خیابان خیام خبر داد.

ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهردار تهران از وقوع حادثه حریق در واحد تولید واقع در خیایان خیام کوچه حمام قبله خبر داد و گفت: ‌ این حادثه ساعت ۱۲: ۱۳ دقیقه امروز رخ داد که بعد از اعلام خبر سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل عازم شدند.

وی با بیان اینکه ایستگاه آتش‌نشانی بازار کمتر از دو دقیقه خود را به محل رساند، تاکید کرد: ‌ این حادثه در طبقه دوم ساختمان چهار طبقه رخ داد که تولیدی پوشاک مردانه بود. بخشی از واحد تولیدی دچار حریق می‌شود اما به دلیل اجناس موجود سریعا آتش به همه جای سرایت می‌کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: ‌ آتش نشانان با تجهیزات و دستگاه‌های خاموش کننده حریق را اطفاء می‌کنند و یک نفر از حاضران در کارگاه تولیدی را که دچار سوختگی از ناحیه کمر و پا شده بود را به اورژانس تحویل می‌دهند.

ملکی با اشاره به اینکه حریق در ساعت۴: ۱۳ دقیقه به طور کامل اطفاء شد، تاکید کرد: ‌ لکه‌گیری در محل حادثه انجام شده است اما هنوز علت آتش سوزی مشخص نیست و موضوع در حال بررسی است.

به گزارش ایلنا، صبح امروز یک حادثه حریق مسکونی نیز در شهر تهران رخ داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز