خبرگزاری کار ایران

همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار:

پایانه‌های حمل و نقل عمومی شمال شرق تهران بهسازی می‌شود

کد خبر : ۴۳۳۹۴

با اقدامات صورت گرفته و بر نامه‌های پیش روی این معاونت در طرح استقبال از بهار، ترافیک روزهای پایانی سال روان‌تر خواهد شد.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو و به منظور رفاه حال مسافران، طرح بهسازی و رفع مشکلات پایانه‌های حمل و نقل عمومی در سطح منطقه به اجرا درآمد.

به گزارش ایلنا، عبدالقادر میرزایی با اعلام این خبر گفت: در راستای خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان و تشویق بیشتر شهروندان به استفاده از وسایل نقلیه عمومی، طرح بهسازی و تقویت سیستم روشنایی پایانه‌های اتوبوسرانی، مینی بوسرانی و تاکسیرانی علم و صنعت و رسالت اجرا شد.

وی در ادامه از راه اندازی خط تاکسیرانی در شهرک شهید بهشتی خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال دانشجویان و اهالی شهرک شهید بهشتی، پس از اخذ تائیدیه پلیس راهور منطقه ۴ و مجوز کمیته حمل ونقل عمومی سازمان حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران، خط تاکسی از شهرک شهید بهشتی به فلکه دوم تهرانپارس راه اندازی شد.

وی با اشاره به احداث فضای ایمن جهت توقف تاکسی‌ها در برخی از نقاط منطقه گفت: در راستای یکپارچه سازی سیستم حمل ونقل عمومی و طراحی خطوط محلی و همچنین جلوگیری از ترافیک ناشی از پیاده و سوار شدن مسافران در حریم تقاطع توقفگاه تاکسی و مسافران، ایجاد توقفگاه‌های تاکسی در سطح منطقه توسعه می‌یابد.

میرزایی افزود: هم اکنون یکی از این توفقگاه در ضلع جنوب شرقی خیابان آیت شمالی بالا‌تر از تقاطع رسالت احداث شده است.

وی در ادامه از رفع مشکلات ترافیکی گذرگاه‌های پر تردد خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از تداخل وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال خیابان بنی هاشم حد فاصل خیابان شهید رحیمی کلور تا خیابان شهید پرتوی احداث رفیوژ میانی در دستور کار قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه خاطر نشان کرد: با اقدامات صورت گرفته و بر نامه‌های پیش روی این معاونت در طرح استقبال از بهار، ترافیک روزهای پایانی سال روان‌تر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز