خبرگزاری کار ایران

سرپرست دفتر برنامه عمران سازمان ملل:

سازمان ملل در کاهش خطر پذیری حوادث فقط حامی است

کد خبر : ۴۳۴۶۴

دفتر توسعه سال گذشته برنامه 5 ساله را در چند بخش اصلی کاهش خطر پذیری، آسیب پذیری در برابر بلایا و بخش های دیگر سلامت همچون ایدز، مالاریا، سل، در سطح کشور و در زمینه توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست که در سند ذکر شده اعلام همکاری کرده است.

ایلنا: سرپرست دفتر برنامه عمران سازمان ملل گفت: کسی که پروژه کاهش خطرپذیری در حوادث را در ایران دنبال می‌کند، دولت ایران است و سازمان ملل فقط حامی مجریان ایرانی این طرح هستند

به گزارش خبرنگار ایلنا، مورالی سرپرست دفتر برنامه عمران سازمان ملل در مراسم امضا تفاهم نامه پروژه سند کاهش خطرپذیری و آسیب پذیری در حوادث گفت: این تفاهم نامه اهمیت فراوانی دارد چرا که سازمان ها و نهادهای مختلف را به همکاری دعوت کرده است و سازمان ملل اهمت فراوانی را برای این سند قائل است.

سرپرست دفتر عمران سازمان ملل با بیان اینکه سازمان تمام تلاش خود را برای همکاری با نهاد‌ها و ارگان‌ها دنبال می‌کند و تا پایان زمان این سند از مجریان ایرانی حمایت می‌کند.

وی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: دفتر توسعه سال گذشته برنامه 5 ساله را در چند بخش اصلی کاهش خطر پذیری، آسیب پذیری در برابر بلایا و بخش های دیگر سلامت همچون ایدز، مالاریا، سل، در سطح کشور و در زمینه توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست که در سند ذکر شده اعلام همکاری کرده است.

مورالی ادامه داد:این سند تا سال 2015 بین ایران و سازمان پا برجاست و خوشبختانه سازمان تاکنون رابطه خوبی با سایر سازمان ها و نهاد ها داشته است و البته این همکاری چالش برانگیز است و همکاری متقابل تمامی دستگاه‌های مربوطه را می‌طلبد.

سرپرست دفتر عمران سازمان ملل در پاسخ به این سوال که این تفاهم‌نامه در حد یک امضا می ماند یا نه، گفت: کسی که پروژه کاهش خطرپذیری در حوادث را در ایران دنبال می‌کند، دولت ایران است و سازمان ملل فقط حامی مجریان ایرانی این طرح هستند و گرچه در این سالها شاهد مشکلات مختلفی بودیم ولی رشد چشمگیری را در عملکرد سازمان های ایرانی شاهدیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز