خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در بازدید از تونل‌نیایش:

اجرای طرح‌های عظیم عمرانی، یک موفقیت بزرگ برای پایتخت است

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۷۴

با وجود افزایش تراکم خودرو‌ها، متوسط سرعت سفرهای درون‌شهری در شهر تهران افزایش‌یافته و این امر بدون‌شک مرهون تلاش‌ها و اقدامات عمرانی مدیریت‌شهری است.

ایلنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در بازدید از پروژه احداث تونل‌نیایش، اجرای طرح‌های ‌عظیم عمرانی در شرایط تحریم‌های اقتصادی را یک موفقیت بزرگ دانست.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی ضمن اعلام مطلب فوق افزود: اگرچه در سال‌های نه‌چندان دور گذشته بهره‌برداری از تونل‌های شهری یک آرزوی دست‌نیافتنی برای شهروندان تهرانی بود اما امروزه احداث سریع و باکیفیت این‌قبیل تونل‌ها جایگاه ویژه‌ای در پروژه‌های عمرانی شهر تهران دارد و انتظارمی‌رود بهره‌برداری از آن‌ها ‌به روانسازی هرچه بیشتر ترافیک در معابر اصلی شهر تهران کمک کند.

سردار رحیمی اجرای پروژه‌های عظیم عمرانی در پایتخت را مبین کارآیی و عملکرد موفق دین در مدیریت شهری دانست و افزود: در زمان برگزاری شانزدهمین اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم‌تعهد در تهران به روشنی مشاهده‌شد که بسیاری از مدعوین خارجی با دیده تحسین و تعجب به زیرساخت‌ها و امکانات عمرانی شهر تهران می‌نگرند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه روزانه بین ۷۰۰تا ۸۰۰ دستگاه خودروی جدید به ترافیک معابر شهرتهران افزوده‌می‌شود، گفت: با وجود افزایش تراکم خودرو‌ها، متوسط سرعت سفرهای درون‌شهری در شهر تهران افزایش‌یافته و این امر بدون‌شک مرهون تلاش‌ها و اقدامات عمرانی مدیریت‌شهری است.

گفتنی‌است دراین بازدید که باحضور دکتر مازیارحسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرتهران و همچنین تنی‌ چند‌ از افسران بلندپایه پلیس راهنمایی و رانندگی شهر تهران انجام‌شد، علاوه بر پیمایش می‌دانی بخش‌های مختلف تونل‌نیایش، سیستم روشنایی و تعدادی از جت‌فن‌های این طرح‌عظیم عمرانی به‌صورت نمادین راه‌اندازی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز