خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شهرداری تهران در بازدید از تونل نیایش:

بزرگراه صدر و نیایش بار ترافیكی را کاهش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۷۸

امیدواریم دولت، خودروهای فرسوده را هر چه سریعتر از رده خارج کند تا مشکلات کمتری داشته باشیم / ترافیک بزرگراه صدر و نیایش با افتتاح باند شمال به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

ایلنا:‌ سخنگوی شهرداری تهران گفت: رینگ بزرگراهی تهران در حال تکمیل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد هادی ایازی در حاشیه بازدید امروز خبرنگاران از تونل نیایش، با بیان اینكه تکمیل رینگ بزرگراهی تهران از برنامه مدیریت شهری بوده است، تاكید كرد:‌ افتتاح تونل نیایش، بخش دیگری از رینگ بزرگراهی را تکمیل می‌‌كند.

وی با اشاره به تاریخچه افتتاح تونل های رسالت و توحید، گفت: بزرگراه حکیم و رسالت و بزرگراه چمران و نواب با بهره برداری از دو تونل رسالت و توحید به هم متصل شده اند و امروز با بهره برداری از تونل نیایش دو بزرگراه صدر و نیایش به هم متصل می‌شوند.

سخنگوی شهرداری تهران، به تکمیل بزرگراه آزادگان و بهره برداری از بزرگراه امام علی (ع)، به عنوان بخش های دیگر رینگ بزرگراهی تهران اشاره كرد و گفت:‌ ترافیک بزرگراه صدر و نیایش از جمله مشکلات تهران بود که با افتتاح باند شمال یا‌‌ همان مسیر شرقی غربی تونل، بار ترافیکی صدر به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

ایازی افزود: سال آینده نیز با بهره برداری از باند جنوبی تونل نیایش از بار ترافیکی بزرگراه نیایش کاسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه به غیر از معابر بزرگراهی، معابر داخل شهری متعددی نیز در حال احداث است که با بهره برداری از آن‌ها بار ترافیکی کاهش می‌یابد.

به گفته سخنگوی شهرداری تهران، امیدواریم دولت، خودروهای فرسوده را هر چه سریعتر از رده خارج کند تا مشکلات کمتری داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز