خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران:

تونل نیایش از زیباترین تونل های دنیاست

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۳۲

شاید آن روز از من گرفته تا مهندسان و کارگران که تابلوی احداث را نصب کردیم باور به اجرای این کار داشتیم اما می‌دانستیم که کاری سخت است

ایلنا:‌ شهردار تهران، گفت: تونل نیایش از نظر زیبایی، زمان ساخت و کیفیت یکی از تونل‌های مشخص و تعریف شده در دنیا است و استانداردهای روز دنیا را دارد که توسط مهندسان این کشور هم اکنون آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد باقر قالیباف در مراسم بهره برداری آزمایشی تونل نیایش، گفت: به نام خدا و به یاد امام (ره) و شهدا، بهره برداری از تونل نیایش را که هدیه‌ای است از طرف جامعه کارگری و مهندسی کشور و از طرف جامعه مدیران جهادی که با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس کار را پیش بردند به ملت عزیز و مردم شریف و متدین تهران اهدا می‌شود.

وی افزود: بهره برداری از تونل را در این روز آغاز می‌کنیم که با تلاش مجاهدانه جوانان و مهندسان و مدیران کشورمان به انجام رسیده است که امیدوارم تلاش آن‌ها ذخیره‌ای برای آخرتشان و خدمتی بی‌منت برای مردم باشد. ولعاقبه للمتقین.

شهردار تهران با اشاره به آغاز احداث این تونل در خرداد ۹۰ گفت: شاید آن روز از من گرفته تا مهندسان و کارگران که تابلوی احداث را نصب کردیم باور به اجرای این کار داشتیم اما می‌دانستیم که کاری سخت است ولی با تکیه بر فرهنگ دوران دفاع مقدس و کار بسیجی توام با عقلانیت و خود باوری دست به دست یکدیگر داده و تونل نیایش را احداث کردیم.

وی افزود: این تونل از نظر زیبایی، زمان ساخت و کیفیت یکی از تونل‌های مشخص و تعریف شده در دنیا است و استانداردهای روز دنیا را دارد که توسط مهندسان این کشور هم اکنون آماده بهره برداری است.

قالیباف افزود: تونل جنوبی نیایش نیز آماده بهر برداری است اما چون ترافیک حجم گسترده‌ای خواهد داشت و این بخش از تونل به پل طبقاتی صدر متصل می‌شود به دلیل مسائل ایمنی باند جنوبی تونل نیایش بعد از اتمام احداث پل صدر بازگشایی شده و مردم از آن استفاده خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز