خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

آب گیری دریاچه مصنوعی چیتگر / ایجاد مجموعه تفرجگاهی در چیتگر

کد خبر : ۴۸۵۷۳

دریاچه مصنوعی چیتگر کارکرد ملی دارد و فقط برای یک محدوده مکانی نیست اما یکی از اهداف مدیریت شهری در ایجاد آن توسعه فضاهای تفریحی شهروندان برای رهایی از آسیب‌های اجتماعی است.

ایلنا: سخنگوی شهرداری تهران گفت: در کنار ایجاد دریاچه مصنوعی چیتگرمجموعه مختلف تفرجگاهی در این منطقه پیش بینی شده است به موقع جزئیات آن اطلاع رسانی می‌شود.

سید محمدهادی ایازی در گفت‌و‌گو با ایلنا، درباره دریاچه مصنوعی چیتگر، افزود: این دریاچه با پیشرفت فیزیکی خوبی همراه است و پیش بینی می‌کنیم اوایل سال ۹۲ به بهره برداری برسد.

اردیبهشت سال ۹۲؛ آغاز آب گیری دریاچه مصنوعی چیتگر

وی ادامه داد: کارهای عمرانی این دریاچه به اتمام رسیده است و به احتمال قوی آب گیری آن اردیبشهت سال آینده انجام می‌شود.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت این دریاچه مصنوعی، اظهار کرد: تمامی جوانب کار در ساخت دریاچه در تمامی ابعاد حتی ترافیکی لحاظ شده است به طوری که ساخت دسترسی‌های مناسب به این محیط نیز در انجام است و در زمان افتتاح رسمی کل مجموعه در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

ایازی با بیان اینکه تاکنون فضایی مشابه دریاچه مصنوعی نداشتیم، افزود: این فضای تفریحی منحصر به فرد در کنار پارک جنگلی و دو شبکه بزرگراهی قرار دارد و قرار است در آینده نزدیک بزرگ‌ترین فضای تفرجگاهی مثل تهران لند باشد.

وی با بیان اینکه دریاچه مصنوعی چیتگر در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است، تاکید کرد: دریاچه مصنوعی چیتگر کارکرد ملی دارد و فقط برای یک محدوده مکانی نیست اما یکی از اهداف مدیریت شهری در ایجاد آن توسعه فضاهای تفریحی شهروندان برای رهایی از آسیب‌های اجتماعی است.

سخنگوی شهرداری تهران با پیش بینی اینکه این منطقه در آینده نزدیک محلی برای تفریح بسیاری از هموطنان خواهد بود، تصریح کرد: در کنار ایجاد دریاچه مصنوعی مجموعه مختلف تفرجگاهی در این منطقه پیش بینی شده است به موقع جزئیات آن اطلاع رسانی می‌شود.

وی درباره بودجه تخصیص یافته به دریاچه چیتگر نیز گفت: پس از اتمام پروژه جمع بندی نهایی از هزینه‌های تمام شده اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز