خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های شهرداری منطقه ۲۱ در دهه کرامت

asdasd

دهه کرامت در منطقه ۲۱ همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (ع) با نصب بنرهای‌های تبریک وآذین بندی معابراصلی، میادین وبزرگراه‌های منطقه با هدف هویت بخشی به سیمای بصری شهر آغاز شده است.

ایلنا: همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت، شهرداری منطقه ۲۱ نیز ویژه برنامه‌هایی را به این مناسبت تدارک دیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، مقدم مدیر اداره فرهنگی این منطقه در تشریح برنامه‌های دهه کرامت گفت: دهه کرامت در منطقه ۲۱ همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (ع) با نصب بنرهای‌های تبریک وآذین بندی معابراصلی، میادین وبزرگراه‌های منطقه با هدف هویت بخشی به سیمای بصری شهر آغاز شده است.

وی افزود: ارسال پیامک تبریک به شهروندان با موضوع میلاد امام رضا (ع)، شاه چراغ وحضرت معصومه (س)، برپایی نمایشگاه خوشنویسی وهنرهای تجسمی با محوریت امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) وشاه چراغ در سرای محله باشگاه نفت، برگزاری جشن کرامت در ۱۷ بوستان و۱۷ محله، منطقه توزیع بسته‌های فرهنگی صوتی با نام سایه خورشید وهمسایه مهتاب در بین شهروندان وهمچنین برپایی نمایشگاه عکس با موضوع حرم امامان معصوم (ع) در گلزار شهدا وردآورد، مقبره الشهدا شهرک غزالی وپاسداران ازجمله برنامه‌هایی است که با همکاری ومشارکت مدیران محله، شورایاران وهیئت امنا مساجد اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز