خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی صبح یک شنبه انجام می‌شود:

رونمایی از آرم طرح ترافیک سال ۹۲

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۴۹

انتظار می‌رود خبرنگاران و سایر متقاضیان همکاری لازم را برای ارائه مدارک در مدت زمان مشخص شده داشته باشند، چرا که در غیر این صورت عدم اقدام این افراد انصراف قطعی محسوب شده و آرم‌های آن‌ها در اختیار سایر متقاضیان واجد شرایط قرار خواهد گرفت.

ایلنا: مراسم رونمایی از آرم طرح ترافیک سال ۹۲ طی مراسمی صبح روز یک شنبه ششم اسفند در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، تا کنون بیش از ۹۰ درصد افراد واجد شرایط دریافت آرم طرح ترافیک سال ۹۲ مدارک خود را به دفا‌تر خدمات الکترونیک شهر ارائه کرده‌اند که آمار آن‌ها صبح فردا در مراسم رونمایی از طرح جدید اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش آرم‌های طرح ترافیک از روز بیستم اسفند توزیع می‌شود و به رغم پایان مهلت ارائه مدارک بنا به درخواست بسیاری از متقاضیان و نیز برخی از خبرنگاران و با دستور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران این مدت تا روز پانزدهم اسفند تمدید شد.

این گزارش می‌افزاید انتظار می‌رود خبرنگاران و سایر متقاضیان همکاری لازم را برای ارائه مدارک در مدت زمان مشخص شده داشته باشند، چرا که در غیر این صورت عدم اقدام این افراد انصراف قطعی محسوب شده و آرم‌های آن‌ها در اختیار سایر متقاضیان واجد شرایط قرار خواهد گرفت.

علاوه بر داشتن مفاصا حساب عوارض سالیانه شهرداری تهران، برچسب معتبر معاینه فنی و پرداخت جرایم راهنمایی و رانندگی، ارائه مستندات مربوط به نوع شغل، محل کار و محل سکونت، از جمله مدارک مورد نیاز به منظور صدور مجوزهای جدید طرح ترافیک محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز