خبرگزاری کار ایران

توسط شهرداری منطقه ۴ انجام می‌شود؛

اعزام ۴۵۰ نفر از خانواده شهدا به مناطق عملیاتی جنوب کشور

کد خبر : ۵۰۰۴۴

در این اردوی زیارتی که با همکاری باغ موزه دفاع مقدس و اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران برگزار می‌شود، بیش از ۴۵۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

ایلنا:‌ شهردار منطقه چهار تهران از برگزاری هفتمین اردوی زیارتی راهیان نور برای بیش از ۴۵۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خبر داد و گفت: در این اردوی ۴ روزه زائران از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

به گزارش ایلنا، حسن کریمیان شهردار منطقه ۴ با اعلام این خبر و با بیان اینکه هدف از برگزاری این اردوهای زیارتی آشنایی بیشتر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با فرهنگ دفاع مقدس و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان دانست.

شهردار منطقه اظهار داشت: در این اردوی زیارتی که با همکاری باغ موزه دفاع مقدس و اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران برگزار می‌شود، بیش از ۴۵۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر زیارت تربت پاک جبهه‌های نبرد توسط خانواده‌های معظم شهدا، برنامه‌های ویژه‌ای نیز برای آنان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این اردو زائران از مناطق جنگیدوکوهه، خرمشهر، هویزه و شهید درویشی بازدید می‌کنند.

شهردار منطقه چهار خاطر نشان کرد: تا کنون ۶ کاروان زیارتی راهیان نور با حضور بیش از ۳۵۰۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین شهروندان مشتاق به بازدید از جبهه‌های غرب و جنوب کشور اعزام شده‌اند.

کریمیان ادامه داد: مدت زمان برگزاری این اردوی زیارتی ۴ روز در نظر گرفته شده است و از ۱۰ اسفند آغاز و شانزدهم به پایان می‌رسد.

همچنین حمل و نقل زائران این اردوی زیارتی توسط ۱۲ دستگاه اتوبوس انجام می‌شود و هماهنگی‌های لازم جهت استقرار تیم‌های پزشکی جهت رفاه حال زائران در طی مسیر شامل اورژانس جاده‌ای و... صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز