خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۹ خبر داد؛

تعریض ضلع جنوب بزرگراه فتح

کد خبر : ۵۱۵۳۴

با ساخت مسیر کندرو این امکان برای شهروندان فراهم می‌شود تا با تردد خودرو‌ها در مسیر کندرو، براحتی از وسایط حمل و نقل عمومی استفاده کنند و در مسیر تندرو هم امکان تردد با سرعت بالا به وجود می‌آید.

ایلنا: شهردار منطقه ۹ تهران از طرح تعریض ضلع جنوب بزرگراه فتح در محدوده منطقه خبر داد و گفت: این طرح با هدف ایجاد مسیر کندرو تا اوایل سال آینده همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، حسین سلطانی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح تعریض بزرگراه فتح از اواخر دی ماه امسال با تخریب بخشی از ملک معارض در محدوده آغاز و سپس عملیات خاکبرداری در بخش‌های جنوبی بزرگراه در راستای ایجاد مسیر کندرو نیز انجام شد.

وی هدف از اجرای طرح را افزایش ایمنی برای مسافران و کاهش خطرات برای خودرو‌ها دانست و اظهار داشت: در حال حاضر بزرگراه فتح از ۳ مسیر تشکیل شده که با اجرای طرح، ۲ مسیر هم به آن در شرایطی اضافه می‌شود که تا به حال مسافران برای تردد از حاشیه اصلی بزرگراه استفاده می‌کردند.

سلطانی ادامه داد: با ساخت مسیر کندرو این امکان برای شهروندان فراهم می‌شود تا با تردد خودرو‌ها در مسیر کندرو، براحتی از وسایط حمل و نقل عمومی استفاده کنند و در مسیر تندرو هم امکان تردد با سرعت بالا به وجود می‌آید.

شهردار منطقه ۹ با بیان اینکه اجرای طرح تعریض اوایل سال آینده به پایان می‌رسد، گفت: مسیر کندرو از پل شیر پاستوریزه تا ابتدای بوستان لاله و لادن در جنوب بزرگراه فتح اجرا می‌شود و تاکنون در برخی محدوده‌ها نظیر مقابل کارخانه کفش ملی، مجتمع شفق و... عملیات جدول گذاری انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: مرحله بعدی طرح پس از عملیات حفاری شرکت‌های آب و برق، عملیات آسفالت بزرگراه بوده که به سرعت اجرایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز