خبرگزاری کار ایران

سازمان نوسازی موفق به کسب گواهینامه تعهد به تعالی سازمانی شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۲۸

مدل تعالی سازمانی، مدل بومی شده جایزه (EFQM) است که تلاش دارد با ارزیابی سازمان‌ها و ارائه راهکارهای بهبود آن‌ها سازمان‌های علاقمند به توسعه و خدمت را به سوی موفقیت رهنمون گرداند.

ایلنا: مدل تعالی سازمانی، تجربه نظاممند مدیریت صحیح سازمان‌ها است که از جمله دستاوردهای آن می‌توان به رشد کیفیت در ارائه خدمات و نهادینه شدن فرآیندهای ارتقای بهروری اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا جعفری با بیان اینکه سازمان نوسازی شهر تهران با لبیک به رهنمودهای مقام عظمای ولایت در سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» و به منظور محقق ساختن مأموریت محوله از سوی شهردار تهران، در جهت چابک سازی و افزایش کارایی و اثربخشی سازمانی، با تکیه بر تلاش، کوشش و خلاقیت کار‌شناسان و پرسنل خود قدم در راه تعالی سازمان نهاده، خبر داد و گفت: سازمان نوسازی در هفتم اسفندماه ۱۳۹۱ به عنوان اولین سازمان در مجموعه شهرداری تهران موفق به دریافت گواهینامه «تعهد به تعالی» از مرکز مطالعات بهره وری و منابع انسانی شد.

به گفته وی مدل تعالی سازمانی، مدل بومی شده جایزه (EFQM) است که تلاش دارد با ارزیابی سازمان‌ها و ارائه راهکارهای بهبود آن‌ها سازمان‌های علاقمند به توسعه و خدمت را به سوی موفقیت رهنمون گرداند.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، دریافت گواهینامه «تعهد به تعالی سازمانی» را شاهدی بر حضور پرفروغ این سازمان در عرصه حرکت به سوی تعالی و پویایی دانست و تصریح کرد: این امر بستر سرآمدی، خلاقیت، نوآوری و ارتقاء سطح عملکرد سازمان نوسازی را فراهم کرده و مرحله جدیدی از حرکت به سوی تعالی و پیشرفت را برای این سازمان مشخص کرده است.

جعفری همچنین افزود: سازمان نوسازی شهر تهران بر آن است تا با تکیه بر درایت مدیران و مشارکت و همت پرسنل سازمان، موفقیت‌های بیشتری را در سال‌های آتی در مسیر تعالی سازمانی کسب کرده و در ‌‌نهایت بتواند در ارائه خدمت به شهروندان محترم و ذینفعان نوسازی بافت‌های فرسوده، مصداق حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد.

شایان ذکر است ارزیابی‌های این مدل در سال ۱۳۹۱، برای دهمین سال متوالی توسط مرکز مطالعات و بهره وری و منابع انسانی انجام شد و در روز هفتم اسفندماه تندیس و گواهینامه تعهد به تعالی در سالن همایش‌های رازی به مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز