خبرگزاری کار ایران

وحید نوروزی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

تضمینی برای اجرای اقدامات مدیریت شهری کنونی در آینده وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۰۷

بقدری زیرساخت‌ها خوب فراهم شده و دوربین‌ها نصب شده است که اگر کسی بخواهد ساختار هوشمند و الکترونیکی را به ساختار سنتی تغییر بدهد نتواند چراکه حتما با افکار عمومی مواجه می‌شود.

ایلنا: مشاور محیط ریست معاون شهردار تهران، گفت: از آنجا که کشور ما فردمحور است نگران اقدامات انجام شده در بدنه مدیریت شهری و محدوده طرح ترافیک هستیم و تضمینی برای آن ندارم.

وحید نوروزی در گفت‌و‌گو با ایلنا، در پاسخ به اینکه چه تضمینی برای اجرایی شدن تمام ضوابط مربوط به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد در سال‌های آینده وجود دارد، افزود: هیچ تضیمنی وجود ندارد مگر در بدنه ارشد دولتی تضمینی وجود دارد که من بخواهیم در بدنه مدیریت شهری یا طرح ترافیک این تضمین را بدهم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم بقدری زیرساخت‌ها خوب فراهم شده و دوربین‌ها نصب شده است که اگر کسی بخواهد ساختار هوشمند و الکترونیکی را به ساختار سنتی تغییر بدهد نتواند چراکه حتما با افکار عمومی مواجه می‌شود.

معاون اجرایی قبلی سازمان حمل و نقل و ترافیک با تاکید بر اینکه در این صورت حتما نگران می‌شوم، گفت: البته من بر این باورم که شورای شهر و مدیریت شهر بعدی قوی‌تر خواهد بود و از آنجا که انسان بدبینی نیستم مطئنم مدیریت شهری بعدی این ساختار‌ها را مورد توجه قرار می‌دهد و پیگیر اجرایی شدن ساختار‌ها خواهد بود.

نوروزی با اشاره به اینکه قطعا در دور بعد شهرداری ما نیستم، درباره تلاش‌های به هدررفته‌اش در معاینه فنی با وجود‌‌ همان مدیریت، اظهار کرد: متاسفانه کل کشور ساختار فرد محور دارد نه برنامه محور، نگران این مسایل هستم و کاملا موضوع را در ک می‌کنم و باید بگویم متاسفم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز