خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز درختکاری انجام می‌شود؛

توزیع ۵۰ هزار اصله درخت بین شهروندان منطقه ۲۱

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۶۴

در این هفته در ۳ بوستان نرگس در تهرانسر، مریم در شهرک آزادی و یلدا در ویلاشهر به مدت سه روز غرفه فضای سبز برپاست.

ایلنا: ۵۰ هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در بین شهروندان منطقه ۲۱ توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، مصطفی سلیمی، شهردار این منطقه با بیان این مطلب افزود: با توجه به فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و با هدف توسعه فضای سبز در محله‌ها ۵۰ هزار اصله نهال در بین شهروندان این منطقه توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در این هفته در ۳ بوستان نرگس در تهرانسر، مریم در شهرک آزادی و یلدا در ویلاشهر به مدت سه روز غرفه فضای سبز برپاست.

به گفته سلیمی در این غرفه‌ها خدماتی از جمله آموزش کاشت انواع نهال و گل، سبزه آرایی، پرورش و نگهداری گیاهان آپارتمانی، توزیع بذر انواع سبزیجات و صیفی جات، توزیع کود و بروشور‌های آموزشی و همچنین برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان به شهروندان ارائه می‌شود.

شهردار منطقه ۲۱ در ادامه گفت: بنا بر این گزارش در این هفته جشنواره سبزه آرایی نیز در پارک نرگس برگزار می‌شود و توزیع نهال در سه مرکز پارک نرگس، استقلال و یاس، راه اندازی شعبه شماره ۲ و ۳ کلینیک گل و گیاه در پارکهای دستواره و یلدا از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز