خبرگزاری کار ایران

پرداخت عیدی، حقوق اسفند و سبد کالای نوروزی به تمام بازنشستگان

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۷۵

یکی از اقدامات مؤثر سازمان بازنشستگی، توجه به وضعیت مسکن بازنشستگان است که البته دراین خصوص شاهد برخی مشکلات برای پرداخت اقساط توسط بازنشستگان هستیم و امید است که با همکاری بخش‌های مختلف، این مشکل بازنشستگان نیز مرتفع گردد.

ایلنا: اقدامات سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در راستای رفاه حال بازنشستگان شهرداری تهران، قابل قبول و ستودنی است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، حسن بیادی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان بازدید از بخش‌های مختلف سازمان بازنشستگی، با اعلام این مطلب گفت: بازنشستگان آینه تمام نمای آینده پرسنل شهرداری تهران هستند و بر این اساس ضرورت دارد تا این قشر زحمتکش مورد تقدیر و احترام ویژه قرار گیرند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط سازمان بازنشستگی در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهد وضعیت مطلوبی در خدمات رسانی به بازنشستگان شهرداری تهران هستیم که نشان از توجه و اهتمام مسئولان سازمان بازنشستگی نسبت به وضعیت بازنشستگان دارد.

بیادی در ادامه گفت: یکی از اقدامات مؤثر سازمان بازنشستگی، توجه به وضعیت مسکن بازنشستگان است که البته دراین خصوص شاهد برخی مشکلات برای پرداخت اقساط توسط بازنشستگان هستیم و امید است که با همکاری بخش‌های مختلف، این مشکل بازنشستگان نیز مرتفع گردد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرداری تهران همچنین با حضور در واحد پالایش اطلاعات بازنشستگان شهرداری تهران، پایش اطلاعات بازنشستگان را به عنوان گامی موثر برای خدمت رسانی مطلوب به بازنشستگان شهرداری ستود و خواستار بهره گیری از ظرفیتهای موجود بازنشستگان در راستای پیشبرد اهداف مدیریت شهری شد.

بیادی با اشاره به عدم تعادل میان کسور‌پردازی شهرداری تهران با حقوق بگیران سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، تغییر در وضعیت فعلی به منظور افزایش درآمدهای سازمان را ضرورتی انکارناپذیر دانست که باید مورد اهتمام مدیران ارشد شهرداری تهران قرارگیرد.

دراین بازدید، مصطفی منتظرالمهدی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی نیز با ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط سازمان متبوعش در راستای رفاه حال بازنشستگان شهرداری تهران، اطلاعات حاصله از بخش پالایش اطلاعات بازنشستگان را به عنوان مبنای عمل سازمان برای ارایه خدمات به بازنشستگان عنوان و خاطرنشان کرد: شاید در گذشته به دلیل به روز نبودن اطلاعات بازنشستگان، خدمات به صورت کامل و دقیق به دست برخی از بازنشستگان نمی‌رسید اما در شرایط فعلی، کاملاً وظایف هر بخش بر مبنای اطلاعات حاصله مشخص است و بر این اساس به هر بازنشسته بر مبنای نیاز واقعی‌اش، خدمات ارایه می‌شود.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی از پایان یافتن توزیع سبد کالای نوروزی به تمام بازنشستگان طی چند روز آینده خبر داد و گفت: کار توزیع سبد کالا نوروزی که از بهترین اقلام خوراکی، شامل آجیل، روغن، برنج و مایحتاج خانواده تشکیل شده، از چند روز گذشته شروع شده است و تا آخر هفته جاری به پایان می‌رسد تا همه بازنشستگان شهرداری تهران که در شهر تهران و دیگر شهرهای کشور ساکن هستند، سبد کالای نوروزی خود را دریافت کنند؛ ضمن آنکه امسال در یک اقدام ویژه، ۳۵ روز زود‌تر از سال نو و در ۲۵ بهمن، عیدی بازنشستگان شهرداری تهران به حساب ایشان واریز شد تا این عزیزان با خیال راحت به استقبال نوروز بروند. افزون بر این، حقوق اسفند بازنشستگان هم در روزهای ابتدایی ماه اسفند به حسابشان واریز شده است و بر این اساس، این عزیزان بدون هیچ مشکلی، به استقبال سال نو خواهند رفت.

بر اساس این گزارش، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جلسه ملاقات عمومی سازمان بازنشستگی با بازنشستگان شهرداری تهران، از نزدیک با ایشان گفت‌وگو کرد و در جریان سخنان و دغدغه‌های این عزیزان قرار گرفت.

لازم به ذکر است جلسه ملاقات عمومی مدیر عامل و مدیران ارشد سازمان بازنشستگی شهرداری تهران هر هفته روزهای دوشنبه از ساعت ۱۰ در دفتر مدیرعامل برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز