خبرگزاری کار ایران

جمع آوری روزانه ۵۰ تن زباله خشک در شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۸۳

با توجه به حجم بالای تولید زباله‌های خانگی در روزهای پایانی سال، میزان بازیافت پسماندهای خانگی در این منطقه به بیش از ۶۲ تن افزایش می‌یابد.

ایلنا: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۸ از جمع آوری روزانه بیش از ۵۰ تن زباله خشک، طی سال جاری در شرق تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمید رضا فرخی با اعلام این مطلب گفت: با توجه به پتانسیل بالای منطقه در خصوص جمع آوری پسماندهای خشک، اداره بازیافت در نظر دارد آموزش و جمع آوری پسماندهای خشک را به میزان مطلوب برساند.

وی افزود: همچنین با هدف فرهنگ‌سازی تفکیک از مبدأ زباله بین شهروندان، در سال جاری دوره‌های آموزش چهره به چهره توسط کار‌شناسان اداره بازیافت در سطح محلات شرق تهران برگزار شد.

فرخی با اشاره به افزایش بازیافت زباله‌های خانگی در ماه پایانی سال گفت: با توجه به حجم بالای تولید زباله‌های خانگی در روزهای پایانی سال، میزان بازیافت پسماندهای خانگی در این منطقه به بیش از ۶۲ تن افزایش می‌یابد.

فرخی با اشاره به اجرای طرح جمع آوری پسماندهای حجیم گفت: این طرح روزهای جمعه هرهفته در سطح منطقه اجرا می‌شود.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۸ استقرار کارگاههای آموزشی و ایستگاه نقاشی در بوستان‌ها، افزایش ناوگان جمع آوری پسماند خشک، شستشو و نظافت غرفه‌های بازیافت و... را از جمله برنامه‌های اداره بازیافت این منطقه در راستای اجرای طرح استقبال از نوروز عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز