خبرگزاری کار ایران

مشاور شهردار تهران:

انتخابات شورای شهر نباید در سایه انتخابات ریاست جمهوری مغفول بماند

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۸۷

مشکلاتی مانند تورم و گرانی در کشور توجیه شدنی نیست و بدون شک به دلیل بی‌کفایتی برخی مدیران اقتصادی کشور است و نمی‌توان تحریم‌ها را سرمنشا تمام مشکلات اقتصادی دانست.

ایلنا: مشاور شهردار تهران گفت: نباید انتخابات شورای شهر در سایه انتخابات ریاست جمهوری مغفول بماند؛ چراکه شورای شهرهای بزرگ و کلان شهر‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و شهردار شهر از همین شورا بیرون می‌آید که نقش مهمی در شهر برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر خانی در دفتر حزب حامیان ولایت، حمله و دشمنی غرب با سوریه را ناشی از دشمنی غرب با ایران دانست و گفت: ایران با افتخار در مجامع بین‌المللی اعلام کرده است که جهت برپایی صلح در سوریه تلاش می‌کند و همواره حامی دولت سوریه است چرا که معتقد هستیم که سوریه و لبنان در خط مقدم مبارزه علیه اسراییل هستند.

مشاور شهردار تهران ادامه داد: متاسفانه برخی از کشورهای همسایه به ویژه عربستان و سوریه با غرب هم‌پیمان شده‌اند و علیه سوریه اقدام می‌کنند و مردم باید بدانند که بسیاری از کشورهای غرب و همسایگان ایران به دنبال دست‌اندازی و فتنه در انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه نباید انتخابات شورای شهر در سایه انتخابات ریاست جمهوری مغفول بماند، گفت: شورای شهرهای بزرگی و کلان شهر‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است لذا مردم نباید از انتخابات شورای شهر غفلت کرد که در سال بعد نیز با توجه به افزایش جمعیت ۳۱ نفر می‌شود.

خانی ادامه داد: اعضای شورای شهر باید وفادار به مردم باشند و نتیجه کار این اعضا شهردار شهر است که نقش مهمی را در شهر بر عهده دارد بنابراین فردی به عنوان عضو شورای شهر باید انتخاب شود که نسبت به مردم و رهبری صادق باشد و صادقانه عمل کند.

مشاور شهردار تهران با بیان اینکه بسیاری از مشکلات روزمره مردم باورکردنی نیست، افزود: باید در مقابل مفاسد اقتصادی مبارزه شود، چرا افرادی می‌آیند و میلیارد‌ها تومان اختلاس می‌کنند در حالی که مردم در مخارج روزانه خود مانده‌اند.

وی درباره مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد: مشکلاتی مانند تورم و گرانی در کشور توجیه شدنی نیست و بدون شک به دلیل بی‌کفایتی برخی مدیران اقتصادی کشور است و نمی‌توان تحریم‌ها را سرمنشا تمام مشکلات اقتصادی دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز