خبرگزاری کار ایران

مدیركل پیش بینی سازمان هواشناسی به ایلنا خبر داد:

کاهش ۱۵ درجه‌ای دمای هوا

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۱۷

از عصر امروز (چهارشنبه) به مدت دو روز در استان‌های سمنان و خراسان رضوی وزش باد شدید سبب ایجاد خسارت می‌شود.

ایلنا: مدیرکل پیش بینی سازمان هوا‌شناسی، از کاهش ۱۵ درجه‌ای دمای هوا تا فردا شب خبر داد.

عبدالرضا امیدوار شهری در گفت‌و‌گو با ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در برخی استان‌های آذربایجان غری و شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران و سمنان دمای هوا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: ‌ دمای هوا روزهای پنج شنبه و جمعه در استان‌های خراسان شمالی و رضوی، اصفهان، چهارمحال بختیاری، لرستان و کرمانشاه ۱۵ درجه کاهش می‌یابد.

مدیرکل پیش بینی سازمان هوا‌شناسی توصیه کرد تا پایان هفته جاری تا حد امکان از درختان شکوفه دار و تاسیسات کشاورزی به ویژه آبیاری تحت فشار حفاظت لازم با روش‌های مرسوم انجام شود.

امیدوار شهری همچنین خاطر نشان کرد: از عصر امروز (چهارشنبه) به مدت دو روز در استان‌های سمنان و خراسان رضوی وزش باد شدید سبب ایجاد خسارت می‌شود.

وی ادامه داد: برای استان‌های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی نیز گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش باران در نیمه غربی و شمالی کشور تا عصر فردا ادامه می‌یابد و از روز جمعه سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور فعالیت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز