خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۷ اعلام کرد:

تملک ۸۰۶ ملک معارض برای احداث بزرگراه امام علی (ع)

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۷۳

ما در بحث تملک‌ها ۱۵ درصد بالای نرخ واقعی خرید ملک به صاحبان ملک‌ها پول پرداخت کردیم یعنی ملک ۲۰ سال ساخت و ۱۰ سال ساخت را به قیمت نوساز و ملک ۴۰ سال ساخت را به قیمت ۱۰ سال خریداری کردیم.

ایلنا: شهردار منطقه ۷ از تملک ۸۰۶ ملک معارض در این منطقه برای احداث بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: برای تملک این املاک ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است و این املاک ۱۵ درصد بالای قیمت واقعی خود خریداری شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رمضان میرعباسی روز گذشته در یک نشست خبری ضمن قدردانی از اصحاب رسانه برای همراهی یک ساله در اطلاع رسانی اخبار مدیریت شهری در مورد اقدامات به انجام رسیده در این منطقه، اظهار کرد: در مورد پروژه احداث بزرگراه امام علی (ع) که ۳۲ کیلومتر در حال احداث بوده دو کیلومترش در منطقه ۷ قرار دارد که این مساحت ۴۰ درصد معارض ملکی داشته و ما توانستیم امسال هزار و ۸۰۶ معارض را تملک کنیم.

وی ادامه داد: ما در بحث تملک‌ها ۱۵ درصد بالای نرخ واقعی خرید ملک به صاحبان ملک‌ها پول پرداخت کردیم یعنی ملک ۲۰ سال ساخت و ۱۰ سال ساخت را به قیمت نوساز و ملک ۴۰ سال ساخت را به قیمت ۱۰ سال خریداری کردیم.

شهردار منطقه ۷خاطرنشان کرد: منطقه ۷ در بخش درآمدهای نقدی در میان مناطق ۲۲ گانه رتبه دوم را داشته و در بحث تقدیر‌ها و تشکر‌ها ۱۸۸۸ و ۱۳۷ نیز رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه ما در میدان امام حسین (ع) ۹۶ ملک تجاری را کمتر از ۴۵ روز تملک کردیم که بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه داشته و در منطقه ۷ نیز برای تملک ملک‌های مسکونی که معارض بودند، ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گفته میرعباسی شهرداری منطقه ۷ امسال توانست ISO۵۰۰۱ را برای اولین بار در سطح مناطق ۲۲ گانه به خود اختصاص دهد.

شهردار منطقه ۷ با اعلام اینکه امروز ۲۷ اسفند ماه سال جاری پروژه زیر پل سید خندان به بهره برداری می‌رسد، بیان کرد: پیاده رو سازی خیابان شریعتی نیز از چهار راه قصر تا سید خندان به اتمام رسیده است.

وی در ادامه از انتقال بنیاد امیر کبیر به باغ دقت خبر داد و گفت: سازه این باغ ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کار احداث آن رو به اتمام است.

میرعباسی در ادامه در پاسخ به این سئوال که آیا با معارضان خیابان دماوند به توافق رسیده‌اید، گفت: توافقات به انجام رسیده و پول‌های این افراد به طور قطع پرداخت می‌شود.

شهردار منطقه ۷ در مورد بحث گسترش مغازه‌های پرنده فروشان در تقاطع خیابان ملک تا خیابان پلیس اظهار کرد: بررسی‌های لازم در این مورد در حال انجام است و قطعا با کمک شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر این مشکل برطرف می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز