خبرگزاری کار ایران

مدیر کل شهرسازی و طرح‌های شهری شهرداری تهران اعلام کرد:

اجرای طرح تفصیلی از ممهم‌ترین دستاوردهای شهرداری تهران در سال ۹۱

کد خبر : ۵۸۶۵۸

تشکیل شورای هماهنگی تدقیق نقشه‌های طرح تفصیلی وپیگیری فرآیند تدقیق وپایش این طرح از دیگر دستاوردهای موفقی بود که پس از برگزاری جلسات فشرده درروزهای پایانی سال به سرانجام رسید.

ایلنا:‌ مدیر کل شهرسازی و طرح‌های شهری شهرداری تهران گفت: طرح تفصیلی تهران به عنوان نخستین سند توسعه پایتخت، ازمهم‌ترین دستاورد‌ها ی شهرداری تهران در سال گذشته بود.

به گزارش ایلنا، مجید پاکساز با اشاره به مهم‌ترین دستاوردهای به دست آمده در سال گذشته گفت: به ثمرنشستن چندین سال تلاش وهزاران ساعت کارشبانه روزی مجموعه‌ای ازمدیران و کار‌شناسان شهرسازی درقالب طرح تفصیلی جدید تهران، سال ۹۱ را به سالی فراموش ناشدنی برای شهرداری تهران تبدیل کرد.

وی افزود: همچنین پیگیری روند طرح‌های موضعی وموضوعی، برگزاری هفتمین نشست کارگروه طراحی شهری شهرداری‌های کلانشهرهای کشور «و... از دیگر موفقیت‌های شهرسازی و معماری در سال ۹۱ بود.

پاکسازدرادامه تصریح کرد: علاوه بر اجرای طرح تفصیلی تهران، تشکیل شورای هماهنگی تدقیق نقشه‌های طرح تفصیلی وپیگیری فرآیند تدقیق وپایش این طرح از دیگر دستاوردهای موفقی بود که پس از برگزاری جلسات فشرده درروزهای پایانی سال به سرانجام رسید.

وی ابراز امیدوار ی کرد که با رفع ابهامات ومشکلات این طرح در سالی که سال اجرای آزمایشی این طرح بود، طرح تفصیلی تهران درسال جدید با جدیت وانسجام بیشتری اجرا شده و بتواند به راستی وبه معنای حقیقی آن، درشکل وفرم سند توسعه تهران ودرراستای تحقق اهداف تدوین کنندگان وشهردارتهران درتهیه آن باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز