خبرگزاری کار ایران

افزایش کانکس‌های بازیافت در سطح منطقه ۷

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۵۲

طرحهای آموزشی و خدماتی جهت ترویج فرهنگ بازیافت و جلب مشارکت شهروندان در تفکیک پسماند و حفظ محیط زیست در سطح محلات در حال اجراست.

ایلنا: اداره بازیافت شهرداری منطقه در سال جاری با هدف تسهیل جمع آوری پسماندهای خشک، تعداد کانکس‌های بازیافت سطح محلات منطقه را از هشت به ۱۳ کانکس افزایش می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، مناجاتی رئیس اداره بازیافت این منطقه با اشاره به اهمیت توجه به تفکیک پسماند و تأثیرگذاری آن در حفظ محیط زیست گفت: طرحهای آموزشی و خدماتی جهت ترویج فرهنگ بازیافت و جلب مشارکت شهروندان در تفکیک پسماند و حفظ محیط زیست در سطح محلات در حال اجراست.

وی از افزایش پنچ کانکس بازیافت در محلات خبر داد و گفت: براساس رویکرد محله محوری و با هدف توسعه محلات و ضرورت تسهیل در دسترسی شهروندان به مراکز جمع آوری پسماند، استقرار ۱۳ کانکس در برنامه‌های سال جاری پیش بینی شده است.

رئیس اداره بازیافت افزود: بایدبه ازای هریک از محلات ۱۹ گانه منطقه ۷، یک کانکس بازیافت وجود داشته باشد اما در حال حاضر هشت کانکس مستقر است و به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره بازیافت در سال جدید تصریح کرد: به منظور آگاهی شهروندان از نحوه صحیح جمع آوری زباله، آموزش روشهای تفکیک زباله از مبدا به شهروندان و آموزش چهره به چهره بازیافت را در سال جدید در دستور کار داریم که با مراجعه کار‌شناسان بازیافت به درب منازل شهروندان و مکانهای اداری بیشتر از سال گذشته به این مهم می‌پردازیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز