خبرگزاری کار ایران

دریافت ۱۰ هزار و ۵۱۵ ایده بر‌تر محلی در دومین جشنواره بام

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۸۸

مرحله داوری نهایی آثار ۵ اردیبهشت به پایان می‌رسد و بر طبق پیش بینی‌های صورت گرفته ۲۱ این ماه مراسم اختتامیه جشنواره بر‌ترین ایده‌های محلی برگزار می‌شود.

ایلنا: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از دریافت ده هزار و ۵۱۵ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره بام (بر‌ترین ایده‌های محلی) خبر داد و گفت: این آمار نسبت به سال گذشته ۱۰ برابر رشد داشته و از میان ۷ محور در نظر گرفته شده بیشترین آثار در غالب محور محله پویا به جشنواره ارسال شده است.

به گزارش ایلنا، سید محمدهادی ایازی از دریافت ده هزار و ۵۱۵ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره بام (بر‌ترین ایده‌های محلی) خبر داد و افزود: از اواسط مهر ۹۱ اجرای دومین دوره جشنواره بام در سطح محله‌های ۳۷۴ گانه پایتخت کلید خورد و با دریافت ده هزار و ۵۱۵ اثر تا اسفند ۹۲ توانست مشارکت گسترده شهروندان را جلب کند.

وی از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در اواخر اردیبهشت خبر داد و گفت: مرحله داوری نهایی آثار ۵ اردیبهشت به پایان می‌رسد و بر طبق پیش بینی‌های صورت گرفته ۲۱ این ماه مراسم اختتامیه جشنواره بر‌ترین ایده‌های محلی برگزار می‌شود.

ایازی با اشاره به ده برابر شدن میزان مشارکت شهروندان نسبت به اولین سال اجرای جشنواره بام ادامه داد: در اولین سال اجرای این جشنواره موفق به دریافت هزار و ۵۰۰ اثر شد در حالی که این رقم با رشد ده برابری در دومین سال اجرا به بیش از ده هزار اثر رسیده است.

وی تصریح کرد: تحقق این مهم از یک سو نشانگر انسجام فرآیند اجرایی و از سوی دیگر افزایش اعتماد شهروندان به مدیریت شهری و مشاهده عینی اجرای خواسته‌ها و ایده‌های آن‌ها در اداره امور شهر است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: جشنواره بام در محورهای ۷گانه محله پاک، ایمن، پویا، سالم، زیبا، روان و آباد برگزار شد که از میان محله پویا، سالم و زیبا در صدر پرطرفدار‌ترین محور‌ها قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز