خبرگزاری کار ایران

یوزارسیف هم برای شوراها نامزد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۶۵

براساس شنیده‌ها سید جواد هاشمی و مصطفی زمانی برای كاندیداتوری دور بعد شوراها حضور می‌یابند / محمد محمدی دروازه بان اسبق تیم پرسپولیس نیز در انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام كرد.

ایلنا: محسن بهرامی مشاور اقتصادی شهردار تهران، امروز با حضور در فرمانداری برای دور بعد شورای شهر تهران ثبت نام كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در سومین روز از ثبت نام داوطلبان شورای شهر تهران در دور چهارم شوراها، اسدالله عسگراولادی عضو حزب موتلفه های و یکی از تجار بزرگ کشور با حضور در فرمانداری و ثبت نام حضور خود را برای دور بعد شوراها رسما اعلام کرد.

عسگراولادی نماینده حزب موتلفه و بازاریان تهران است.

همچنین امروز حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده سینما نیز ثبت نام خود را در فرمانداری انجام داد و در گفت وگو با ایلنا با بیان این که در لیست مهدی چمران برای دور بعد انتخابات شرکت می کنم از حضور سید جواد هاشمی و مصطفی زمانی به عنوان سایر کاندیداهای عرصه هنر برای دور بعد شوراها یاد کرد البته کاسه ساز این گفته را براساس شنیده های خود اعلام کرد.

رحیم خاکی مدیر مسئول اسبق خبرگزاری قرآن ایران ایکنا و یکی از قاریان به نام کشور نیز در جمع ثبت نامی ‌های امروز برای دور بعد شوراها دیده شد.

همچنین محسن بهرامی مشاور اقتصادی شهردار تهران نیز امروز با حضور در فرمانداری برای دور بعد شورای شهر تهران ثبت نام كرد.

سید مهدی نبی‌زاده سفیر سابق ایران در هند نیز با تکمیل شدن فرایند ثبت‌نام‌ اش برای انتخابات شورای شهر تهران اعلام کاندیدا توری کرد.

گفته می‌شود به احتمال زیاد وی در لیست چمران قرار دارد.

محمد محمدی دروازه بان اسبق تیم پرسپولیس نیز در انتخابات ثبت نام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز