خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تهران:

بحث انتخابات هیچ ارتباطی با مذاکرات هسته‌ای ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۷۵

باید در درجه اول حماسه سیاسی را با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح به نتیجه برسانیم تا در ۴ سال آینده با درایت ریاست جمهور شاهد پیشرفت لحظه‌ای در قالب عدالت باشیم.

ایلنا: نماینده مردم تهران گفت: گروه ۵+ ۱ به امید آنکه شاید انتخاب یک فرد متفاوت در انتخابات بتواند رویکرد ایران را در مذاکرات هسته‌ای تغییر دهد سعی می‌کنند تا مذاکرات را با تاخیر رو به رو کنند ولی انتخابات هیچ تاثیری در روند عملکرد ما در بحث هسته‌ای ندارد و ایران کاملا موضع مشخصی دارد و تا آخرین مرحله به کار خود ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل کوثری در دفتر حزب حامیان ولایت ضمن اشاره به دوران حساسیت‌زای انتخابات و تاثیر آن در چهره ایران بین کشورهای منطقه، گفت: دشمن و جهان استکبار ترسی از موشک و پیشرفت‌های هسته‌ای ایران ندارد بلکه از وحدت و بصیرت ملت ایران وحشت دارد چراکه از نظر فناوری و تکنولوژی ما خیلی از آن‌ها عقب‌تر هستیم.

وی به تاکید امام خمینی بر ادامه مسیر اسلام واقعی اشاره کرد و افزود: در بین تمام کشورهای منطقه این ایران است که اسلام واقعی را در پیش گرفته است و کشورهای همچون عربستان و بسیاری از کشورهای عربی که پرچم‌دار اسلام در جهان هستند اسلام آمریکایی و لاییک را در پیش گرفته‌اند و بدون حمایت آمریکا با توجه به نارضایتی مردم از حکومت‌ها سقوط خواهند کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به برنامه‌های کشور برای مقابله با دشمنان در امسال اشاره کرد و افزود: باید در درجه اول حماسه سیاسی را با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح به نتیجه برسانیم تا در ۴ سال آینده با درایت ریاست جمهور شاهد پیشرفت لحظه‌ای در قالب عدالت باشیم.

کوثری به مشکلات اقتصادی کشور از قبیل گرانی، تورم اشاره کرد و گفت: در ایران مانند سایر کشورهای دنیا مشکلات اقتصادی وجود دارد ولی اگر دولتمردان با درایت بهتری در صحنه حاضر می‌شدند به نتایج بهتری می‌رسیدیم و دچار این چنین مشکلات نمی‌شدیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال ۹۱ دچار غفلت‌هایی شدیم ولی امسال نباید این اشتباهات را تکرار کنیم تا بتوانیم با حل مشکلات اقتصادی گره از کار مردم باز کنیم.

کوثری درباره انشعاب و اختلاف اصولگرایان در پیش از انتخابات ۹۲ تصریح کرد: شاید به ظاهر دیر شده باشد ولی باید اصولگرایان بدانند که با اتحاد می‌توان در انتخابات به موفقیت دست پیدا کرد لذا لازم است که که با کمی صبر و تامل و فارغ از رفتار‌های عجولانه عمل کرد.

وی با بیان اینکه ۵+۱ تا نتیجه انتخابات برای ادامه مذاکرات صبر می‌کنند، تاکید کرد: گروه ۵+ ۱ به امید آنکه شاید انتخاب یک فرد متفاوت در انتخابات بتواند وریکرد ایران را در کذاکرات هسته‌ای تغییر دهد لذا سعی می‌کنند تا مذاکرات را با تاخیر رو به رو کنند ولی انتخابات هیچ تاثیری در روند عملکرد ما در بحث هسته‌ای ندارد و ایران کاملا موضع مشخصی دارد و تا آخرین مرحله به کار خود ادامه خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز