خبرگزاری کار ایران

۱۵هزار متر مکعب دیواره ایمن در بدنه شبکه معابر غرب تهران احداث شد

کد خبر : ۶۳۳۷۲

این طرح در بزرگراه‌های آب‌شناسان –همت، بوستان جوانمردان، مجموعه تفریحی کوهسار که نیاز به بهسازی و مقاوم سازی داشتند، با احداث دیوار حایل انجام شد.

ایلنا:‌ به منظور زیباسازی مناظر شهری و تثبیت ترانشه‌های خاکی ۱۵هزار متر مکعب دیواره سنگی بر بدنه بزرگراه‌ها و شبکه معابر غرب تهران احداث شد.

به گزارش ایلنا، مسعود رضا رئیس دانا، معاون فنی و عمرانی منطقه ۵ با بیان این خبر اظهار داشت: با توجه به ویژگی جغرافیایی منطقه وشیب معابر این طرح با هدف مقاوم سازی ترانشه‌های معابر، جلوگیری از احتمال خطر سقوط ساختمان‌های مجاور گذر‌ها، مقاوم سازی دیوارهای موجود وبهسازی و جلوگیری از بروز حوادث انجام شد.

وی افزود: این طرح در بزرگراه‌های آب‌شناسان –همت، بوستان جوانمردان، مجموعه تفریحی کوهسار که نیاز به بهسازی و مقاوم سازی داشتند، با احداث دیوار حایل انجام شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ گفت: با توجه به بافت کوهستانی، شیب زمین، امکان ریزش خاک، رانش ساختمان‌ها و مقاوم نبودن خاک، احداث دیوار سنگی از جمله مهم‌ترین اقدامات عمرانی در راستای بهسازی معابر است وتا پایان سال جاری نیز درنقاط شناسایی شده اجرا می‌شود.

رئیس دانا خاطر نشان کرد: این طرح‌ها در کنار ساماندهی و زیبا سازی ترانشه‌های مجاور معابر عمومی، موجب کاهش آلودگی صوتی، ایمن سازی تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز