خبرگزاری کار ایران

تکمیل و راه اندازی پروژه‌های عمرانی ناتمام در اولویت کاری شهرداری منطقه ۲۱

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۲۷

غربی‌ترین منطقه پایتخت در زمینه کارهای عمرانی اقدامات خوبی را انجام داده است/ این پروژه‌ها حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و به حول و قوه الهی شاهد افتتاح آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهیم بود.

ایلنا: معاون فنی و عمرانی و رئیس حراست شهرداری منطقه ۲۱ از پروژه‌های عمرانی فرامنطقه‌ای تقاطع غیرهمسطح لشگری - ایران خودرو و تقاطع غیر هم سطح فتح – لشگری و پروژه پهلوگیر ایستگاه تاکسی در بزرگراه شهید لشگری بازدید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، سید محمد دهقان رئیس حراست و مشاور اجرایی شهردار این منطقه ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی فرا منطقه‌ای تقاطع غیرهم سطح لشگری - ایران خودرو و تقاطع غیرهم سطح فتح – لشگری و پروژه پهلوگیر ایستگاه تاکسی در بزرگراه شهید لشگری بر لزوم تاکید شهردار منطقه مبنی بر تسریع اجرای این پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: شهرداری منطقه ۲۱ تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا پروژهای بزرگراه‌های ترانزیتی پایتخت هر چه سریع‌تر به اتمام رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه غربی‌ترین منطقه پایتخت در زمینه کارهای عمرانی اقدامات خوبی را انجام داده است ادامه داد: این پروژه‌ها حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و به حول و قوه الهی شاهد افتتاح آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز