خبرگزاری کار ایران

پاکسازی شمال تهران از متکدیان و کارتن خواب‌ها در آستانه اجلاس سران

شهروندان در صورت مشاهده آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها می‌توانند با شماره‌های تلفن‌های ۲۲۸۹۲۱۴۱ در طول روز و شماره ۵۵۵۲۲۳۲۲ به صورت ۲۴ ساعته تماس گیرند.

شهرداری منطقه ۳ تهران با راه اندازی گشت ویژه جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها اقدام به پاکسازی این منطقه درایام برگزاری اجلاس سران کشور‌های غیر متعهد در شهر تهران کرده است.

به گزارش ایلنا، محسن پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اعلام این خبر گفت: مرکز خدمات اجتماعی در راستای پاکسازی معابر سطح منطقه اقدام به راه اندازی گشت متکدیان و کارتن خواب‌ها در سطح منطقه کرده است که این گشت‌ها در دو مرحله قبل از اجلاس و زمان اجلاس بصورت ۲۴ ساعته در سطح منطقه در حال گشت و جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها خواهد بود.

پیرهادی در ادامه با اشاره به اینکه مرکز خدمات اجتماعی منطقه۳، بصورت ۲۴ ساعته در ایام اجلاس آماده پاسخگوی شهروندان در خصوص جمع آوری کارتن خواب‌ها و متکدیان است تصریح کرد:

شهروندان در صورت مشاهده آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها می‌توانند با شماره‌های تلفن‌های ۲۲۸۹۲۱۴۱ در طول روز و شماره ۵۵۵۲۲۳۲۲ به صورت ۲۴ ساعته تماس حاصل نمایند.

پیرهادی کاهش آسیب­های اجتماعی و سالم­سازی محیط زندگی شهری را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: با همکاری مستمر عوامل نواحی و کلانتری‌های سطح منطقه و تخصیص ۲ خودروی گشت حدود ۳۰ نقطه آسیب خیز این منطقه شناسایی شده و طی سال جاری حدود ۷۵۰ نفر متکدیان و افراد بی‌خانمان در سطح شهر جمع آوری و به مراکز حمایتی منتقل شدند.

معاون شهردار منطقه ۳ در ادامه پاکسازی سطح شهر از وجود متکدیان و جمع­آوری افراد بی­خانمان، جلوگیری از تکدی‌گری و آگاه سازی عمومی و تغییر نگرش شهروندان نسبت به پدیده تکدی­گری و بی‌خانمی را از جمله کارکرد‌های مرکز خدمات اجتماعی عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز