خبرگزاری کار ایران

قالیباف:

مردم در انتخابات شورا‌ها افرادی را انتخاب کنند که توان مدیریت صحیح شهر را داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۰۸

در روز انتخابات شورا‌ها در ۲۴ خرداد، مردم به گونه‌ای عمل خواهند کرد که شورایی برخواسته از مردم با گرایش‌ها و تخصص‌های متفاوتی که شهر به آن نیاز دارد تشکیل شود و روند پیشرفتی که در شهر ایجاد و پایه گذاری شده همچنان به سرعت ادامه یابد.

ایلنا: شهردار تهران گفت: مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر افرادی را انتخاب کنند که از جریانات سیاسی به دور باشند، اگر شورای شهر به سمت بهره سیاسی رفت و احزاب در آن دخالت کردند، هیچ خدمتی به مردم نخواهد کرد. شورای شهر باید از مسائل سیاسی خود را به دور کند و اعضای شورا به جز خدمت به مردم نباید چیز دیگری در ذهنشان باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد باقر قالیباف در حاشیه افتتاح مجموعه باغ پرندگان با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور مردم در عرصه تصمیم گیری و مدیریت تبلوری است در شورای شهر، انشاالله شورای شهر بتواند با قدرت و انسجام بیشتری، فعالیت کند و حضور مردم نیز بیش از گذشته در انتخابات به چشم بخورد.

قالیباف افزود: شوراهای شهر در سراسر کشور یکی از محل‌های دائمی حضور مردم است و امید است در انتخابات پیش رو تمام نیاز‌ها و تخصص‌هایی که شورا به آن نیاز دارد حضور داشته باشند و انشاالله بهترین مردم در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، بهداشت، حمل و نقل و غیره در این انتخابات حضور داشته و مردم بهترین آن‌ها را انتخاب کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در روز انتخابات شورا‌ها در ۲۴ خرداد، مردم به گونه‌ای عمل خواهند کرد که شورایی برخواسته از مردم با گرایش‌ها و تخصص‌های متفاوتی که شهر به آن نیاز دارد تشکیل شود و روند پیشرفتی که در شهر ایجاد و پایه گذاری شده همچنان به سرعت ادامه یابد.

وی در پاسخ به خبرنگاری که گفت هجمه‌های زیادی علیه شما توسط رسانه‌های خارجی مطرح می‌شود، علت این هجمه‌های رسانه‌ای چیست اظهار کرد: بنده نیز از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای این هجمه هارا دیده‌ام. ما اگر در زندگیمان به چیزی افتخار کنیم آن حضور در جبهه و دفاع از کشور است.

شهردار تهران تصریح کرد: ما در مقابل همه کسانی که در مقابل کشورمان ایستاده‌اند می‌ایستیم ونگران آن نیستم صدای آمریکا بگوید قالیباف یک فرد جبهه‌ای و نظامی است.

شهردار تهران با تاکید براینکه بنده فرد نظامی به آن معنا نبوده‌ام بلکه رزمنده و مجاهدی بودم که وقتی کشور، انقلاب و اسلام مورد خطر واقع شد جنگیدم گفت: امروز نیز در شهر تهران نشان دادیم با‌‌ همان فرهنگ و روحیه جهادی عمل می‌کنیم و با فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی فعالیت‌های خود را در شهر تهران انجام می‌دهیم.

شهردار تهران همچنین با اشاره به افتتاح فاز اول باغ پرندگان گفت: این مجموعه دو سال پیش کلنگ خورد و ۲۳ هکتار از مجموعه ۸۶ هکتاری پارک جنگلی لویزان به باغ پرندگان اختصاص یافت و قرار شد جز باغ‌هایی باشد که در کمتر جایی با این وسعت احداث شده است. فاز دوم این باغ نیز در آینده‌ای بسیار نزدیک بهره برداری می‌شود که علت تاخیر در بهره برداری از آن به دلیل تحریم‌ها بوده است.

شهردار تهران ضمن اشاره به افتتاح مجموعه پارک تلو که ۱۳ فرودین ماه در منطقه ۴ افتتاح شد گفت: این مجموعه نیز پارکی کوهستانی و تفریحی است و همانند باغ پرندگان مکانی فرا ملی و به عنوان تفرجگاهی برای مردم در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به این سوال که احداث تفرجگاه‌ها تعطیل شده است گفت: ساخت و ساز تفرجگاه‌ها تعطیل شدنی نیست. تهران ۱۰ میلیون جمعیت دارد که هرچه قدر هم تفرجگاه افزایش دهیم باز هم نتوانسته‌ایم به نیاز واقعی مردم برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز