خبرگزاری کار ایران

واکنش چمران به خبر اعلام کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری؛ بفرمائید شیرینی

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۱۳

دیدار روز گذشته من با علمای قم در آستانه روز شوراها و همانند هر سال برگزار شده است و ارتباطی به انتخابات ریاست جمهوری و كاندیداتوریم ندارد / برخی علما صحبت های خصوصی با من داشتند.

ایلنا: مهدی چمران كه به مناسبت روز شوراها نشست خبری با خبرنگاران برگزار كرده بود خطاب به خبرنگاران در برابر اعلام كاندیداتوری اش برای ریاست جمهوری گفت: بفرمایید شیرینی تان را بخوردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران امروز نشستی با خبرنگاران به مناسبت روز شوراها برگزار كرد كه خودش آن را به عنوان آخرین نشست رسانه‌ای در دور سوم شوراها یاد كرد.

وی در پاسخ به خبرنگار ایلنا درباره دیدار روز گذشته‌اش با علمای قم مبنی بر اینكه آیا در این نشست درباره انتخابات ریاست جمهوری و كاندیداتوری‌تان نیز صحبتی عنوان شد، گفت: این نشست در آستانه روز شوراها و همانند هر سال برگزار شده است و ارتباطی به این موضوع نداشت.

وی ادامه داد: البته برخی از مراجع به صورت خصوصی صحبت هایی با من داشتند كه مطرح شد اما درباره این كه در این نشست درباره كاندیداتوری ام صحبتی شد یا نه پاسخی ندارم.

رئیس شورای عالی استان در پاسخ به این كه آیا صحبت های خصوصی در ارتباط با ریاست جمهوری بوده است، اظهار كرد: نمی توانم از این صحبت‌ها حرفی بزنم این صحبت‌ها بماند چرا كه خصوصی بود.

چمران در برابر پاسخ خبرنگار دیگر مبنی براینكه شما كه قصد آمدن دارید كی می‌خواهید كاندیداتوری خود را اعلام كنید، گفت: این نشست برای شورا است و پاسخی در این باره نمی‌دهم.

وی در پاسخ به اینكه در همایش نقش شوراها در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی که در محل میدان هفتم تیر سالن اجتماعات سیدالشهدا برگزار شد افراد حاضر سه بار یاعلی گفتند و كاندیداتوری شما رسما اعلام شد، افزود:‌ الان نیز یا علی می گویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز